Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vuurwerkstokjes

17-11-2008 10:07:58
Enkele vraagjes:
1. Waar vind je goedkope vuurwerkstokjes?
2. Voor diegenen die dit ook doen: wanneer gaan jullie die gebruiken? Ik dacht eerst tijdens de openingsdans, maar ben aan het zoeken naar een geschikter moment. Aangezien wij onze viering in de feestzaal doen met aansluitend eten en daarna aansluitend feest, hebben we niet echt een 'entreemoment', dus dat is denk ik ook geen optie...
3. Voor zij die dit al gedaan hebben: wat deden de mensen achteraf met deze stokjes? Dit laat toch assen na en je kan ze toch niet zomaar op tafel leggen?

Patricia
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1271

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik17-11-2008 10:11:13

wij hadden een prachtig vuurwerkspektakel buiten. Tijdens onze openingsdans hadden wij ook graag deze vuurstokjes gehad. De vuurwerkfabrikant had ons dit ten zeerste afgeraden. Deze zijn 200gr. heet en veroorzaken serieuze brandwonden. Zomaar nadien op tafel leggen kan ook niet want brand zo in het tafelkleed. Kortom té gevaarijk... dus kozen wij voor lage rook/mist tegen de grond tijdens de openingsdans. Ook heel mooi...

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik17-11-2008 10:21:14

Hey,

wij werken ook met vuurwerkstokjes...
Wij gaan dit wss met de openingsdans doen ofwel als we naar de tafels geroepen worden...

Als je de gewone vuurwerkstokjes neemt maakt dit geen enkel probleem, deze zijn heel licht en branden niet op tafel, we hebben dit al eens uitgeprobeert...

Maar we gaan zo zakjes voorzien van bestek en daar moeten ze het insteken en dan worden die opgehaald als het eerste gerecht afgeruimd wordt...

Groetjes

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik17-11-2008 10:30:15

En waar hebben jullie die dan gekocht?

Tiffany
14-8-2018
 Meld misbruik17-11-2008 10:47:09

Wij hebben dat gekocht in een ballonwinkel, wij gaan daar onze balonnen ook bestellen en daar hadden ze dat...

Dat was 1 EUR voor een pakje, hoeveel er juist inzitten weet ik niet, een 10-tal denk ik...

Groetjes

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik17-11-2008 11:01:20

Vraag het sowieso eerst na bij de zaal of het mag want bij ons was dat niet het geval omdat zij in het verleden al heel wat schade hadden ondervonden aan de tafelkleding.
Groetjes!

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik17-11-2008 13:35:26

bij AVA papierwaren hebben ze ook vuurwerkstokjes. Hoeveel ze exact kosten weet ik niet meer, het was niet echt duur. Maar je moet er wel naar vragen. Ze liggen niet in de winkel zelf, wel in hun magazijn. In de winkel liggen er ook maar die zijn meer fantasie.

daisy
25-9-2009
 Meld misbruik17-11-2008 18:38:08

hey,
ik werk als onthaalmoeder en ik gebruik die ook als er een kindje jarig is , dan zet ik die op hun taart en deze zijn absolut niet gevaarlijk.
groetjes daisy
25/09/2009

Isabelle

Meld misbruik17-11-2008 18:42:56

Je kan de stokjes tijdelijk ook heel goedkoop vinden bij Action bij het kerstgerief. Goed idee trouwens!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...