Terug naar overzicht
Hey An,Ik mag vanavond gaan passen en ben net als jij wel wat nieuwsgierig; Heb ongeveer gezien wat het gaat worden, maar een aantal wijzigingen laten aanbrengen en wit ipv het gepaste bordeaux enzo. Hopelijk valt het resultaat mee. NOg enkele uurtjes, ik tel af.An
Net telefoon gekregen van de winkel :-( Kleed is niet klaar en mag nog niet gaan vanvond. Eend ag verlof en aftellen voor niets. Van 19-02-05 tot nu is niet lang genoeg om een kleed te maken.
Hey An,Wanneer mag je nu gaan passen? Wanneer trouw je? Wij trouwen 13/08. 30/07 moet ik voor de 2de pasbeurt gaan.k Heb foto's getrokken en kan ze nu regelmatig bekijken... t wordt allemaal zo echt hé, en t komt snel dichterbij.Groetjes,An
Ze hopen het klaar te hebben tegen vrijdag. Dus normaal mag ik zaterdag "eindelijk" gaan. Eigenlijk heb ik nog wel tijd hoor. Wij trouwen 24 september, maar in de winkel zeggen ze zelf dat zij dan rekenen dat het kleed 24 juli moet klaar zijn. Nu ja, liever dat het nu een paar dagen later klaar is dan in september hé. Ik was ook aan ' t denken om foto's te trekken, maar heb wat schrik dat die dan ook gezien worden door mensen die het nog niet mogen zien en vooral mijn ventje dan. Toch allemaal best spannend hé - voor jou nog een dikke maand vroeger dan bij mij.
hoi wij trouwen 23juli 2005 en moet 14.07 voor de tweede maal gaan passen en ik ben een beetje zenuwachtig aan t'wordengroetjes tanja
Hallo,Ik hoop voor jou dat je pasbeurt beter zal meevallen dan de mijne. Ik mocht pas 1 week voor mijn huwelijk voor de allereerste keer gaan passen, en toen ik in de winkel aankwam, was mijn kleed in de verkeerde stof gemaakt, dus grote paniek. De eigenaar van de winkel beloofde een nieuw kleed te maken tegen de dag voor ons huwelijk. Wij hebben dit risico niet genomen en mijn kleed geannuleerd. In een andere winkel nog iets kei-tof gevonden en toch nog een mooie dag beleefd. (nu bijna een jaar geleden !)Groetjes van Cindy L.