Nu Online
Momenteel zijn er 278 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar trouwen gemeente?

17-11-2008 12:41:54
Hallo,
wij hebben de datum van ons wettelijk huwelijk (17 april) al gereserveerd op de gemeente waar we wonen, we moeten wel in januari teruggaan om ons huwelijk officiël aan te geven. Nu hebben wij vroeger dan verwacht ons droomhuis gevonden :-) en daardoor zullen wij waarschijnlijk op 1 maart verhuizen naar een andere gemeente. Kunnen wij dan nog trouwen in de gemeente waar we nu wonen? Officiël blijven we wel tot en met februari in het huis waar we nu wonen en we trouwen in april.
Alvast bedankt om te antwoorden op dit berichtje!
Groetjes
Karen

Karen
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 341

Elke
13-9-2008
 Meld misbruik17-11-2008 12:51:24

zolang uw domicile nog in die gemeente staat kan je daar nog trouwen.dan wacht je mss best even om uw domicile aan te passen

Joke
30-5-2009
 Meld misbruik17-11-2008 13:10:21

Dag Karen,

Wij hebben ongeveer hetzelfde probleem. Wij trouwen op 30 mei 2009. Momenteel wonen wij nog in Laakdal maar als ons appartement verkocht is verhuizen wij naar Westerlo. Wij weten dus nog niet wanneer wij gaan verhuizen. Ben dit gaan navragen op het gemeentehuis en hij vertelde me dat éénmaal het huwelijk officieel is aangegeven (bij ons 6 maanden op voorhand)kunnen we nog trouwen in Laakdal, ook al wonen we dan al in Westerlo.

Groetjes

Joke
http://nickyenjoke.bruilofstite.nl

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik17-11-2008 13:41:41

Bij mijn broer was het ook zo: eenmaal het aangegeven was (denk wel dat het ook al de ondertrouw moet zijn), kan je in die gemeente trouwen.

Groetjes
Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...