Terug naar overzicht
Dag Nathalie, Dat bestaat inderdaad, je kan je schoenen laten spuiten in welke kleur je wil!Ik heb ook schoenen die een lichtjes andere kleur hebben dan mijn jurk, maar het past er wel goed bij.De mensen van de winkel hebben mij er wel bijgezegd dat ze de schoenen konden laten herspuiten, dus dat bestaat wel degelijk.Bevraag je es in de winkel waar je je kleed gaat kopen!
Ik weet wel dat je de stoffen schoenen van sofhie sposa kunt laten spuiten in alle kleuren van de regenboog. lederen gaat niet!!!!!!!!!
Ik heb inderdaad ook op internet gezien dat je de schoenen van de rainbow collectie kan laten spuiten in elke kleur. Heeft iemand dit al gedaan? Houdt die kleur goed (regen, een hele dag in schoenen op een warme dag...) en blijft ze ook na je trouw als je je schoenen wil afdragen?
Hallo,Ja ik heb ook schoenen gekozen die ze gaan herspuiten. Lederen schoenenen kunnen ze niet herspuiten, maar het is een soort stof en in de winkel waar ik mijn trouwjurk gekozen heb passen ze deze aan aan het kleur. Mijn zus heeft er ook zo gekozen want deze gaan ze ook in het zelfd kleur spuiten als haar rok. Eens bevragen in de winkel waar je je trouwjurk hebt gekocht.groeten Annelies.