Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen !!

17-11-2008 13:09:21
Hoi lieve bruidjes,
ik heb een wondermooie jurk en heb ook fantastische schoenen .... alleen heb ik het in de foute volgorde gekocht !!!! Eerst m'n schoenen en dan pas m'n jurk. En omdat ik mijn jurk zo onverwachts heb gekocht(ik ging enkel maar eens ZIEN om wat ideetjes op te doen en vond dan toch mijn droomjurk!) had ik mijn schoenen niet bij. Wat blijkt nu : de kleur is niet echt passend. Wie van jullie heeft er ervaring met schoenen laten spuiten in een andere kleur? Of ik heb zelfs al eens gehoord van schoenen te laten overtrekken met stof????
Groetjes, Nathalie
04/04/2009

Nathalie
4-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 750

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik17-11-2008 13:37:45

Dag Nathalie,

Dat bestaat inderdaad, je kan je schoenen laten spuiten in welke kleur je wil!
Ik heb ook schoenen die een lichtjes andere kleur hebben dan mijn jurk, maar het past er wel goed bij.
De mensen van de winkel hebben mij er wel bijgezegd dat ze de schoenen konden laten herspuiten, dus dat bestaat wel degelijk.
Bevraag je es in de winkel waar je je kleed gaat kopen!

Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik17-11-2008 15:49:42

Ik weet wel dat je de stoffen schoenen van sofhie sposa kunt laten spuiten in alle kleuren van de regenboog. lederen gaat niet!!!!!!!!!

Joke

Meld misbruik17-11-2008 18:58:03

Ik heb inderdaad ook op internet gezien dat je de schoenen van de rainbow collectie kan laten spuiten in elke kleur. Heeft iemand dit al gedaan? Houdt die kleur goed (regen, een hele dag in schoenen op een warme dag...) en blijft ze ook na je trouw als je je schoenen wil afdragen?

annelies
9-5-2009
 Meld misbruik18-11-2008 9:45:17

Hallo,

Ja ik heb ook schoenen gekozen die ze gaan herspuiten. Lederen schoenenen kunnen ze niet herspuiten, maar het is een soort stof en in de winkel waar ik mijn trouwjurk gekozen heb passen ze deze aan aan het kleur. Mijn zus heeft er ook zo gekozen want deze gaan ze ook in het zelfd kleur spuiten als haar rok. Eens bevragen in de winkel waar je je trouwjurk hebt gekocht.

groeten Annelies.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...