Terug naar overzicht
zalig é die roes :-)
hihi ik heb zaterdag ook mijn kleed gekozen....ik dromm er nu al van om hem te dragen...spannend é
ik heb ook dat kleed.'t is fantastisch hé.'k was ook zo content en kan ni wachten tot de volgende pas.groetjes
ali leuk etzelfde kleed. Waar heb je het gekocht? wanneer trouwen jullie ?groetjes
moi aussi! Waar hebben jullie je kleedje gekocht en wat hebben jullie betaald? En welke schoenen gaan jullie eronder dragen? Vooral dat laatste is, denk ik, niet eenvoudig omwille van de kleur (ivoor en toch niet echt ivoor)
Hey,Het is een heel mooi! echt alles derop en deraan. goed gekozen!
Jullie hebben een goede keuze gemaakt! Het kleedje doet me een beetje denken aan Garamaj...ook zo'n beetje die stijl!
Super keuze! Ik ben op 19 september in deze jurk getrouwd en heb er heel veel complimenten over gekregen. En vermits hij opnieuw in de Ian Stuart collectie zit zalt wel een succes zijn zeker?Foto'tjes op www.bertencharlotte.bruiloftsite.nl Groetjes
Prachtig kleed! Mag ik vragen in welke prijsklasse dit kleed zit? grtjs
Eerder op dit forum is door andere bruidjes met deze jurk vermeld dat de jurk rond de 2500 EUR zit.Gr.
Hey,Ik heb het gekocht in la sposa in roeselare.De prijs: 2495€ en een maximum van 80€ retouche.Ik weet niet welke schoenen, maar ik vind die wel mooi zoals ze ze draagt op de foto van ian stuart.Maar de kleur zal idd wel ni simpel worden.Groetjes!!Ps wij trouwen 20 juni 2009