Terug naar overzicht
Joke,je doet me wel schrikken. worden die jurken dan nagemaakt en verkocht zoals de orginele, met dat merk eringenaaid?wil je de winkel niet vermelden? (begrijp dit wel). mijn kleedje komt van lasposa en is ook van het merk lasposa. ik denk niet dat nep is, ik kijk nog even op de site!
Ik vind enkel de naam van het kleedje maar geen details van uitvoering op de site van marylise. Hoe controleren jullie dit?
ik heb eens gewerkt in dusseldorf, op een plaats waar alle merken samen komen en waar de winkels kunnen kopen.niet te geloven hoeveel mensen daar rondlopen om te kopieren!!!!Dus ja, ik zou het best kunnen geloven
het enige dat ik kan aanraden is een mail sturen met je model naar het merk in spanje en vragen in welke stof en kleur je kleed beschikbaar is, het model, merk en winkel kan ik hier uiteraard niet zomaar zeggen, maar ik weet wel dat het kleed dat ik gepast heb niet te krijgen is bij het merk in de stof en kleur dat ik het gepast heb in die winkel. Marylise is een belgisch merk dus dat is het niet (zie bericht hieronder).Het is wel de winkel die het ingekocht heeft of zelf nagemaakt,dus ze weten het bewust.De verkoopster in de winkel heeft tegen mij het soort stof en de prijs gezegd en deed alsof het van dat merk was. Grof!