Nu Online
Momenteel zijn er 397 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagske aan alle bruiden

4-7-2005 13:20:08
Hoi,

ik heb een vraag als ik een bruidsjurk 2 de hands zou kopen kan ik die dan bij iemand laten vergoten of verkleine. zou dat gaan. stel je voor ik vin iets heel mooie en ik moet het veel vergroten zou het kunnen.

als jullie dit lezen en jullie zeggen van ja het kan.

dan vraag ik aan alle bruidjes die hun kleed verkopen laat het eens zien op ne mail en dan zou ik een 2 de hands kopen omdat ik het teveel vin voor 1 dag aan te doen.

grts 10.06.2006

cindy
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 500

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik4-7-2005 13:21:57

vergeten mijn email is

cindylaforce@hotmail.com

Els
1-4-2006
 Meld misbruik4-7-2005 13:51:07

Cindy,

in Antwerpen is er een tweedehandswinkel 'scrupules' en die verkopen ook bruidskleren, je kan er geraken met tram zeven, als je vanuit mortsel richting harmonie rijdt, dan is het de eerste halte na de harmonie. Misschien moet je daar ook echt maar eens vragen of ze dat niet zelf verkleinen of vergroten??

Karin
8-7-2006
 Meld misbruik7-7-2005 20:31:17

Hier in nederland zit er in elk stadje wel een atlelier waar je ritsen in kan laten zetten, broekspijpen kan laten inkorten ed
waarschijnlijk kunnen ze bij zoites ook wel je trouwjurk vermaken?!

succes ermee

karin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...