Terug naar overzicht
Wij willen met 9500euro toekomen voor 125personen ongeveer. Alles op en aan, maar we vergelijken wel. Ik persoonlijk zou er nooit zoveel geld aan willen uitgeven, daar doe ik andere dingen mee. Huisje afmaken, vakantie, kindjes,... Maar dat maakt ieder voor zich uit.Jouw budget moet dus zeker haalbaar zijn!Veel succes!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
Hey,wij komen op een 25.000 euro voor 200 personen. We dromen beiden al lang van deze dag en daarom vinden we het niet erg om er meer aan uit te geven. We krijgen ook wel veel financiële steun van onze ouders, waardoor dit mogelijk is. Als dit niet was geweest hadden we met een 15.000 euro willen toekomen. Dus volgens mij geraak je al ver met jouw budget en ga je de meest van jullie ideëen zeker kunnen uitvoeren.Veel succesKatty12/09/2009
ik denk dat dat zeker realistisch is wij zitten ongeveer aan 13 000 met 100 gasten.We hadden eerst een budget van 10 000 euro maar we zijn er wat overgegaan :-)...
Realistisch hoor. Wij trouwden met alles erop en eraan. Wij kozen wel voor een simpel buffet 's avonds, maar da's ieders goesting ;) We wilden gewoon dat iedereen praktisch alles zou lusten, vandaar... Wij zaten op een totaalprijs van 11000 euro voor 110 personen.
Hey Liesbeth, jouw budget lijkt me heel realistisch. Ik zal even onze geraamde kosten in een lijstje zetten om je een idee te geven.- huur zaal €240- BBQ + dessertenbuffet + drank +/- €5000- receptie (hapjes + drank) +/- €1000- DJ €400- kleed + ketting + retouchekosten €1400- fotograaf (collega van m'n vriend) €250 zonder album- ringen €1000- gemeentehuis €12,5- huwelijkscontract notaris €300- kerk €200- decoratie €250 (geen idee of dit realistisch is)- bedankgeschenkjes +/- €200- uitnodigingen (ik ga ze waarschijnlijk zelf maken) +/- €150- costuum verloofde + schoenen +/- €500Ik ben vast nog een aantal dingen vergeten, maar wij komen op een kleine €13000. Let wel; als je je feest geeft in een feestzaal all in, betaal je toch al snel €60 heb ik gemerkt (hangt er natuurlijk van af wat je precies wilt).GroetjesVera
€60 per persoon bedoelde ik hé :-)Wij geven een feest voor +/- 180 personen.
hey LiesbethMet €18 000 kan je veel doen, maar je zal wel moeten zien dat je de prijzen goed vergelijkt.Het lijkt een gigantisch bedrag, maar daar zit je echt snel aan.Onze kosten onderverdeeld:Kledij: hem & haar samen €3 000Kerk & Gemeentehuis: €375Vervoer (1bus & 1 ceremoniewagen): €750Fotograaf & videograaf: cadeau gekregenDrukwerk: cadeau gekregenFeestzaal voor 103 mensen op receptie en 75 op de trouwfeest: +- €7 000Make-up & kapper: €300DJ: €250 (vriendenprijs)Ik vond dat het bij ons toch allemaal snel naar omhoog ging ook al hebben wij een aantal grote kosten zoals fotograaf etc kunnen uitbesparen.Groetjes en veel succes!
Hoi,Ik denk ook dat je met dit budget een heel mooi huwelijk kan hebben... Wij hebben een beperkter budget en ons huwelijk zal toch ook ons droomhuwelijk zijn... Onze budgetraming is +/- €7000...Hier min of meer onze raming:* Stad: 110* Feestzaal: 225* Receptie (drank+hapjes): 1000* Avondfeest: 2500* Catering: 400* Taart: 250* Kledij en schoenen: 2000* Uitnodigingen: 250* Decoratie,...: 300Wij hebben 125 genodigden voor de receptie en 95 genodigden voor het avondfeest...Ons menu: Luxe koud buffet, hebben wij gekozen omdat iedereen er zeker zijn smaak in zal vinden en omdat het prachtig verzorgd en zeker voldoende is.Zorg dat alles is zoals jullie het in jullie dromen voor ogen hebben... Met jullie budget moet dat zeker en vast mogelijk zijn.Geniet van jullie mooiste dag.Groetjes
Hey,We zitten ook aan zo'n bedrag. Voor de meeste vaste kosten, zoals kledij ringen, komt het overeen met wat hieronder staat. Je bent idd snel veel geld kwijt (ringen 1300; kleed 1500; stadhuis 25; kerk 250; dj 375 euro). Je kan natuurlijk ook wat besparen: we hebben een vriendin als ceremoniemeester en een nonkel als fotograaf, maar dat is natuurlijk niet altijd mogelijk. Het avondfeest valt bij ons redelijk duur uit, maar ik heb geen grote familie. We rekenen op een zestigtal mensen voor avondfeest, maar toch zo'n 6000 euro. Dus het is voor iedereen wat wikken en wegen waar je je geld aan besteed maar met dit budget kan je ongetwijfeld al heel veel realiseren.
Bedankt voor al die reacties! Super om te weten hoe jullie erover denken. Denk dat ik inderdaad beetje dezelfde kosten heb als iedereen, enkel het eten is bij ons veel duurder. Wij zitten met walking dinner over de middag voor 90 man en 's avonds groot feest voor weinig mensen (50 man) maar met hotel en ontbijt erbij. (en wij houden alle twee van verfijnd en lang tafelen ;))Dus logisch eigenlijk dat dat duurder is dan sommigen onder jullie...
Bij ons zitten we aan een geraamd budget van iets meer dan € 16000. Hier en daar zijn bepaalde zaken een beetje met een veiligheidsmarge ingerekend omdat er toch altijd wat extra kosten zijn. Wij hebben ook heel veel geluk met onze ouders. Mijn ouders betalen mijn trouwkleed (toch ook al een serieuze hap) en mijn toekomstige schoonouders zullen de helft van het resterende bedrag betalen (dus ruim geschat een € 8000). We hadden sowieso ingecalculeerd om alles zelf te betalen, maar dan zouden er voor de rest van het jaar niet al te veel extratjes overblijven. We waren dus heel tevreden toen we het goede nieuws kregen. Nu kunnen we alles met een gerust gevoel tegemoetgaan.groetjesVanessa24/10/09