Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuige vragen

18-11-2008 8:48:38
Hallo iedereen!!

wij zouden graag vrijdagavond de getuige van m'n vriend willen vragen..

Hebben jullie leuke voorstelletjes die ik nog tegen vrijdagavond kan realiseren?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes
Wendy

Wendy
21-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 725

Janick
9-5-2009
 Meld misbruik18-11-2008 9:00:26

Hallo Wendy,

Wij zijn samen met de toekomstige getuige van mijn vriend gaan eten en hadden in het restaurant gevraagd of ze op de boord van het bord hetvolgende wilden schrijven : "Gio, wil jij mijn getuige zijn? Dany"
Ze hebben dit op het bord geschreven met Balsamico. Hiermee was het heel goed leesbaar ! Het personeel zag het volledig zitten en waren zo nerveus als wij !!! En de reactie was super !!!!! Het was een onvergetelijke avond zowel voor ons als voor de toekomstige getuige !!!!!

Groetjes,

Janick

Wendy
21-8-2009
 Meld misbruik18-11-2008 9:43:13

Dag Janick,

alvast bedankt voor het mailtje!!

het idee is prachtig want wij zouden ook gaan eten met z'n getuige..

IDEAAL!!

mercikes!!

Janick
9-5-2009
 Meld misbruik18-11-2008 11:13:07

Hey Wendy,

Wij hebben dit moment ook vastgelegd op foto. De getuige zag er rood van. Zo was hij hiervan aangedaan !!
Mijn getuige (mijn beste vriendin) heb ik op een andere manier gevraagd. Op 1 mei heeft haar zoontje zijn 1ste communie gedaan. Daar ze gescheiden is heb ik haar een handje geholpen met de voorbereidingen. Ik heb voor haar zo'n sneeuwbal gekocht. Weet je, zo iets uit onze kindertijd, daar zit water in en als je er mee schudt dan begint het te sneeuwen. Nu verkopen ze zo'n "ballen" waar je een foto kan inglijden. Ik heb langs de ene kant een foto van haar zoontje gestoken en langs de andere kant had ik ook het tekste geschreven : "Wil jij mijn getuige zijn???" Ik had deze bal dan leuk verpakt in een doosje waarop ik allemaal vraagtekens had geplakt. Ook zij was behoorlijk gepakt en er zijn toen wel wat traantjes gevloeid !! Op het moment dat we onze getuigen gevraagd hebben, wisten zij nog niks van onze trouwplannen, dus de verrassing was dubbel !!!

Groetjes,

Janick

Wendy
21-8-2009
 Meld misbruik18-11-2008 12:13:45

ook een tof ideetje alleszins!!

ik moet ook nog m'n getuige vragen :o-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...