Terug naar overzicht
Hallo,Ik ben op mijn huwelijk onder handen genomen door visagiste Heidi Fonteyn en het resultaat was prachtig. Ook mijn mama en zus werden door haar gemaquilleerd. Een echte aanrader. Omdat ook ik nogal vroeg klaar moest zijn, kwam zij al rond 7 uur.Zij was echt superprofessioneel!www.heidifonteyn.be Veel succes!
Hey M,je mag me altijd contacteren ik wil je graag helpen.dorina@xplore.beGroetjes dorina
Ik woon in Gent en heb mijn haar laten doen door Looks of Versailles. Ik was heel tevreden! Ik had een los kapsel en het is de hele dag perfect gebleven. Voor het proefkapsel moet je wel naar haar hus in Harelbeke gaan. Make-up doet ze ook en de prijzen staan op de site.Veel succes,Daphne
Wij hebben op aanraden van mijn vriendin die ook getrouwd is nathalie genomen www.kapsteraanhuis.be Haar haar was perfect op haar trouw, het was AF.Ik heb haar gereserveerd.groetjes
Hallo,ikzelf ben kapster aan huis, specialiteit bruidskapsels, en tweevoudig wereldkampioene hierin.Voor make-up kan je ook bij mij terecht.Bel of mail gerust voor meer informatie:kelly.lenhardt@telenet.be0494/74.03.66Groetjes,kelly Lenhardt