Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe getuige kiezen?

18-11-2008 11:20:19
Hoi iedereen!

Voor mijn vriend staat al vast wie hij kiest als zijn getuige, namelijk zijn zus, hij heeft maar 1 zus en hij is ook al getuige bij haar geweest.
Voor mij is het iets moeilijker, ik heb namelijk twee broers! Wie van de twee moet ik kiezen?
Op basis van wat hebben jullie je keuze gemaakt?
Zijn er nog die in dezelfde situatie als mij zitten/zaten?
Groetjes!!!

Gwendolyn
4-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 332

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik18-11-2008 11:32:43

Hoi Gwendolyn,

Ik heb een broer en een zus en wou en hen alletwee als getuige...
Oplossing :
Mijn broer is getuige voor de wet en mijn zus getuige voor de kerk.
Mijn broer had al eens laten vallen dat hij ceremonie voor de kerk niet nodig vond en zo (moest hij zelf trouwen) en dat hij daar minder belang aan hechtte.
Dus mijn keuze was rap gemaakt ! Ik moest niet kiezen tussen de twee en ze zijn dan ook mijn getuigen op de juiste plaats...

Misschien kan jij het ook zo oplossen.

Wij hebben ook al een trouw meegemaakt waar er twee getuigen zijn voor de bruid.

Groetjes en veel succes met "kiezen".

Gwendolyn
4-9-2009
 Meld misbruik18-11-2008 11:35:38

Hey
Bedankt voor je reactie.
Dit zou idd een ideale oplossing kunnen zijn, maar aangezien wij niet voor de kerk trouwen, niet zo ideaal voor ons:-)
Toch bedankt hoor!
Kan je voor de wet ook twee getuigen nemen?
Groetjes!!

katelijne

Meld misbruik18-11-2008 11:48:03

nee, normaal gezien kan dit niet voor de wet...
Wat je wel kan doen is je ene broer nemen als getuige en de andere ook een speciale functie geven: zoals het bijhouden van de ringen of zo...
Of je kan met je broers een beurtsysteem afspreken zodanig dat als jullie alledrie getrouwd zijn, iedereen eens getuige geweest is! dat is misschien het eerlijkste

els
1-5-2009
 Meld misbruik18-11-2008 12:01:39

ik heb ook een broer en zus en vond het ook vervelend om een keuze te maken. Nu met mijn zus heb ik wel een hele goeie band, toch iets beter dan met mijn broer.
We hebben van mijn broer onze ceremoniemeester gemaakt. Hij houdt onze ringen bij enzo. Zo zullen alle broers en zussen bij onze dag betrokken zijn.

Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik18-11-2008 13:57:55

Hoi,
Voor de wet kan je maar elk 1 getuige kiezen. Ik heb niet voor mijn broer gekozen, niet om een speciale reden of zo... Ik koos voor mijn beste vriendin... Mijn vriend heeft 1 broer, maar daar heeft hij geen contact meer mee. Hij heeft uiteindelijk gekozen voor een goeie vriend van hem. Ik heb geen familie gekozen omdat je altijd wel iemand teleurstelt als ze horen dat je de ene of die andere gekozen hebt... Nu verschoot dus niemand dat ik mijn beste vriendin heb gekozen. Hopelijk vind ook jij de juiste getuige voor jou droomdag...
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...