Terug naar overzicht
In Aalst is er de vernieuwe Gillade-zaal in het centrum.Of ze vrij is van catering weet ik niet.Anders eens googlen...
ik ben de gillade al gaan bekijken... is eigenlijk een refter van het Lyceum en bijgevolg wat schools vond ik...
Het brouwershof in Affligem is zonder catering dacht ik...GroetjesKim
't brouwershof is met catering...
Tegenover het Brouwershof in Affligem is er nog niet zo lang een nieuwe feestzaal. Ik dacht dat "Boechout" of "Bouchout" de naam was.Naar verluidt een leuk kader en goede voorwaarden en bovendien vrij van traiteur.Even informeren misschien ?
weet iemand iets van die zaal bouchout in affligem?katrien
Zijn begin dit jaar in Feestzaal-Feestcafé-Rent a Pub! Bouchout (Affligem) naar een huwelijksparty geweest. Origineel en gezellig decor met een heus feestcafé en een feestzaal.Dranken worden er heel interessant geschonken (groothandelsprijs, en dit maakt toch een groot verschil), men is er vrij van wijnen (en zonder kurkrecht!), men is er vrij van catering. Vriendelijke en zeer correcte eigenaars.Wij hebben er inmiddels zelf ook voor onze beider 30ste verjaardag gereserveerd !Een aanrader en veel succes !
Hallo,Feestzaal www.schalienhuys.be werkt volgens dit aspect . Vrij van catering .Misschien bent U hiermede geholpen groeten