Nu Online
Momenteel zijn er 730 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis lapland

18-11-2008 12:12:12
hallo

wij denken erover om op huwelijksreis te gaan naar lapland.
heeft er iemand ervaring met een goede reisorganisatie?
waar best logeren, welke uitstappen, naar welke steden?

Alles wat je erover weet, mag je gerust doorgeven!

Alvast bedankt

ils

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 863

Joke
6-12-2008
 Meld misbruik18-11-2008 16:31:42

vrienden van ons hebben dit een aantal jaren geleden gedaan; bij de kerstman op bezoek... ze zijn er nog altijd vol van! 1 nadeel: ONGELOOFLIJK DUUR, maar het is iets dat je nooit meer doet natuurlijk... voor elke uitstap (huski-safari, ijsvissen, in een iglo overnachten moesten ze wel allemaal nog bijbetalen, wat het dan nog eens wat duurder maakt natuurlijk)

veel plezier!!!!

Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik18-11-2008 22:54:17

Hey Ils

Bij neckermann kan je sinds kort naar Lapland je reis boeken, en qua prijs is het niet echt de goedkoopste bestemming, maar het gaat nog redelijk. Je kan misschien best eens langsgaan in een winkel voor een brochure en extra info?
Succes!
groetjes

Kim
12-12-2008
 Meld misbruik19-11-2008 21:17:35

Mijn vriend en ik zijn enkele jaren geleden naar Fins Lapland geweest via Joker Reizen (AZ adventure store). 't was inderdaad niet goedkoop, maar wel een onvergetelijke ervaring. De hele reis was georganiseerd + volpension wat natuurlijk geld kost. We hebben een dag een rendierboerderij + museum + rendiersleetochtje gedaan, een tweedaagse met de hondenslee (ieder persoon had zijn eigen slee met 4 honden), een dag met de sneeuwscooter (+ picknick in de sneeuw!) en een rustdag (bezoek aan het ijshotel). Alles werd in goede banen geleid door Ronny, een Vlaamse gids die lapland zeer goed kent. Samengevat, een geweldig avontuur!!!

SVEN
12-9-2009
 Meld misbruik20-11-2008 23:48:48

Hey Ils

Ik werk in een reisbureau en wij hebben een eigen brochure over lapland. Kijk gerust op deze site: www.asteriaexpeditions.be
We hebben supergoede contacten ter plaatse dus als ik je verder kan helpen stuur mij gerust een mailtje. kira@rvr.be
vele groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums