Nu Online
Momenteel zijn er 307 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkerij Antwerpen - Aarschot - Leuven

18-11-2008 13:00:09
Hoi,

wie heeft goede adressen voor huwelijksdrukwerk?

We hebben het ontwerp zelf gemaakt en zoeken nu nog een drukker (ruime regio Antwerpen - Aarschot - Leuven).
Deze drukker zou het ontwerp nog eens moeten nakijken. Kwaliteit is uiteraard heel erg belangrijk.

Liefst ook een drukker die zowel offset als digitaal kan drukken.

Bedankt!

Marie
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1015

lieselot

Meld misbruik18-11-2008 13:34:12

Dag Marie,

Ik ben freelance fotografe en vormgeefster in het Aarschotse. Voor kwaliteit hier kan je terecht bij drukkerij tuerlinkcx. Van drukkerij Ameel in leuven heb ik ook al goede dingen gehoord. Als je wil, kan ik je ontwerp ook snel nakijken om te zien of het drukklaar is. Mijn contactgegevens vind je op www.wolfenvis.be

groetjes,
lieselot

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik18-11-2008 15:58:12

Wij hebben onze trouwkaarten laten drukken en ontwerpen bij Drukkerij Plantin in de Provinciestraat.
Ik ben zeer tevreden van het resultaat en de service. Als je wil kan ik je ons voorbeeld doorsturen ?

Groetjes
Adelheid

drukkerij.plantin@evonet.be
03 232 11 40

Marie
13-6-2009
 Meld misbruik18-11-2008 16:48:46

Lieselot en Adelheid,

bedankt allebei voor de heel nuttige info.

Lieselot,
bedankt voor het aanbod om mijn ontwerp na te kijken, maar het is nog (lang) niet finaal. Het zal ook een beetje afhangen van wat mogelijk is en hoeveel alles kost bij de drukker.

Adelheid,
Ik wil je voorbeeldje wel eens zien. Heb je toevallig ook een fotootje van het afgewerkte produkt? Of zitten jullie nog niet in deze fase?
(maria.vaes@gmail.com)

Groetjes!

adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik18-11-2008 18:16:48

ik heb de uitnodiging op pdf file zoals hij ook gedrukt zal worden. Ik stuur hem je morgenvroeg door, aangezien hij op de pc op mijn werk staat.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...