Terug naar overzicht
Dag Marie,Ik ben freelance fotografe en vormgeefster in het Aarschotse. Voor kwaliteit hier kan je terecht bij drukkerij tuerlinkcx. Van drukkerij Ameel in leuven heb ik ook al goede dingen gehoord. Als je wil, kan ik je ontwerp ook snel nakijken om te zien of het drukklaar is. Mijn contactgegevens vind je op www.wolfenvis.be groetjes,lieselot
Wij hebben onze trouwkaarten laten drukken en ontwerpen bij Drukkerij Plantin in de Provinciestraat.Ik ben zeer tevreden van het resultaat en de service. Als je wil kan ik je ons voorbeeld doorsturen ?GroetjesAdelheiddrukkerij.plantin@evonet.be03 232 11 40
Lieselot en Adelheid,bedankt allebei voor de heel nuttige info.Lieselot,bedankt voor het aanbod om mijn ontwerp na te kijken, maar het is nog (lang) niet finaal. Het zal ook een beetje afhangen van wat mogelijk is en hoeveel alles kost bij de drukker.Adelheid,Ik wil je voorbeeldje wel eens zien. Heb je toevallig ook een fotootje van het afgewerkte produkt? Of zitten jullie nog niet in deze fase?(maria.vaes@gmail.com)Groetjes!
ik heb de uitnodiging op pdf file zoals hij ook gedrukt zal worden. Ik stuur hem je morgenvroeg door, aangezien hij op de pc op mijn werk staat.