Nu Online
Momenteel zijn er 340 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen

18-11-2008 15:14:46
hoi lieve bruidjes,

Heeft er iemand ideeën om op een originele manier de getuigen te vragen (mijn zus). We willen hen met kerst/nieuwjaar vragen.

Ik heb wel een ideetje, maar ik vind het mss wat overdreven. Mijn fantasie slaat nog op hol.

Mercikes

Sophie

31102008

groetjes sophie

Sophie

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 403

katelijne

Meld misbruik18-11-2008 15:38:45

Hey!

ik heb kerstkaartje laten maken bij de colruyt met een foto van ons twee in de sneeuw (vorig jaar getrokken met pasen toen het plots sneeuwde in ons belgenland!). En dan zal ik in plaats van de typische kerst wensen schrijven dat ze me nauw aan het hart liggen en dat ik ze graag zou willen als getuige. Ik neem mijn zus voor de wet, en 1 (of 2, daar ben ik nog niet ui) vriendin(nen) voor in de kerk. Het kaartje voor mijn zus zal ik bij haar kerstkado geven. Zo'n kaartje kost slechts 0.25 euro, maar ik vind het wel leuk :-)

ah ja, en volgens mij heb je je vergist van datum: 31102008 :-) dan zou je al getrouwd zijn!

Sophie

Meld misbruik18-11-2008 21:18:15

hey katelijne, bedankt voor je reactie!

idd een zeer goed en origineel idee!!

Nja ik heb me weer vergist in datum ;-)

sophie

Hilde
22-8-2009
 Meld misbruik18-11-2008 21:39:49

Ik heb een puzzel gemaakt met daarop een foto van ons twee. Ik had via een fotoprogramma (Adobe fotoshop) op deze foto de tekst toegevoegd:

Hilde & Tim
22/08/2009
Wil jij onze getuige zijn.

De puzzelstukjes die het woord 'getuige' vormen, had ik even apart gehouden en pas op het laatste moment afgegeven.

Groetjes,

Hilde

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik19-11-2008 10:03:56

Hallo ,

Kijk eens op uniektegeltje.nl!
Daar kan je een tegeltje bestellen met een leuk tekstje op om zo je getuigen te vragen.
Je kan zelf een tegeltje ontwerpen dat jij mooi vind , en het is niet te duur zo een 15€ ongeveer.

Groetjes Dorien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...