Terug naar overzicht
Hey!ik heb kerstkaartje laten maken bij de colruyt met een foto van ons twee in de sneeuw (vorig jaar getrokken met pasen toen het plots sneeuwde in ons belgenland!). En dan zal ik in plaats van de typische kerst wensen schrijven dat ze me nauw aan het hart liggen en dat ik ze graag zou willen als getuige. Ik neem mijn zus voor de wet, en 1 (of 2, daar ben ik nog niet ui) vriendin(nen) voor in de kerk. Het kaartje voor mijn zus zal ik bij haar kerstkado geven. Zo'n kaartje kost slechts 0.25 euro, maar ik vind het wel leuk :-)ah ja, en volgens mij heb je je vergist van datum: 31102008 :-) dan zou je al getrouwd zijn!
hey katelijne, bedankt voor je reactie!idd een zeer goed en origineel idee!!Nja ik heb me weer vergist in datum ;-)sophie
Ik heb een puzzel gemaakt met daarop een foto van ons twee. Ik had via een fotoprogramma (Adobe fotoshop) op deze foto de tekst toegevoegd: Hilde & Tim22/08/2009Wil jij onze getuige zijn.De puzzelstukjes die het woord 'getuige' vormen, had ik even apart gehouden en pas op het laatste moment afgegeven.Groetjes,Hilde
Hallo , Kijk eens op uniektegeltje.nl! Daar kan je een tegeltje bestellen met een leuk tekstje op om zo je getuigen te vragen.Je kan zelf een tegeltje ontwerpen dat jij mooi vind , en het is niet te duur zo een 15€ ongeveer.Groetjes Dorien