Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziek kerk

4-7-2005 18:16:06
Hey,
wij trouwen op 22 juli 2006 in Oosteeklo en zijn op zoek naar muziek voor tijdens de mis, wie kent er een goed groepje uit de omgeving?
We zijn ook op zoek naar een vervoermiddel, we zouden graag een huifkar of zo hebben zodat we er met ouders, broers en zussen in kunnen.

Vele groetjes Mieke

Mieke
22-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1182

davine
31-3-2006
 Meld misbruik4-7-2005 19:06:52

Dag Mieke,

Wij trouwen volgend jaar en wouden ook een huifkar maar de afstanden waren te groot. Nu hebben we een bus. We huren die via ceremonie patrick uit Assebroek. Anders moet je eens contact op nemen met hem, je hoeft hem daarom niet als ceremoniemeester te nemen. www.ceremoniepatrick.com
groetjes Davine

lieselotte
13-8-2005
 Meld misbruik5-7-2005 12:59:09

Hoi hoi,
wij hebben live-muziek gekozen tijdens onze huwelijksviering. Het is een accappellagroepje van 4 mannen: MUZAÏEK. Als je wilt, dan stuur ik je eens de gegevens door... Ik weet nu niet precies meer van waar ze zijn.
Groetjes,
Lieselotte

Mieke
22-7-2006
 Meld misbruik5-7-2005 17:04:23

Hey lieselotte,

is het mogelijk om de gegevens van MUZAÏEK eens door te mailen naar vandeveldemieke@hotmail.com ?

groetjes Mieke

Deborah

Meld misbruik9-7-2005 21:07:03

annet

Meld misbruik16-7-2005 23:07:21

Beste Mieke, wij verzorgen regelmatig live muziek tijdens huwelijkceremonies! Kijk op onze site. www.vocalpower.nl luister o.a. naar de muziekfragmenten en vraag vrijblijvend informatie aan! Veel succes!! Hartelijk groet van Vocal Power

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...