Terug naar overzicht
dag Annelies, ik had hetzelfde probleem. ik heb wel een jurk van Rembo Styling maar als je de naam van de jurk weet en dit ingeeft op google zou je normaal ook wel sites moeten kunnen vinden. ik heb uiteindelijk zo ook een foto van mijn jurk gevonden op een duitse site. als je me laat weten welke jurk het is wil ik gerust eens mee zoeken. groetjes,Wendy(wendy.borgions@telenet.be)
Hey Annelies,Je moet eens kijken op de site van Linx in Leuven. Ik ben vorige week daarvan naar een modeshow geweest en alle foto's die toen gemaakt zijn worden op hun site geplaatst. Er zijn toen ongeveer 80 kleedjes geshowd (allemaal van LR) dus de kans is zeer groot dat het jouwe ertussen staat. De foto's staan er nu nog wel niet op heb ik net gezien...Ik ga vrijdag voor't eerst passen in die winkel. Spannend!Groetjes,Evelien
hey hallo, leuk dat je jouw droomkleedje gevonden hebt!!!!ik had een vraagje: rond welke prijsklasse zit LR? ik ben een beetje bang dat het boven mijn budget zit?
Kijk anders eens op de site van de Modeshow in Geraardsbergen. Mijn kleedje van LR komt van daar. ;-)Grtjes,5/9/2009