Terug naar overzicht
hallo, ik heb een afspraak bij Robel volgende week, dus kan dan pas verslag uitbrengen? HOe viel het mee bij Robel? mooie jurken (hebben ze daar Linea Raffaelli?groetjes,
Ik ben naar Robel én naar La Sposa gegaan. Ik was van beiden heel tevreden over vriendelijkheid! La Sposa is idd een heel stuk duurder. Uiteindelijk heb ik toch mijn kleedje daar besteld!
ik ben enkel naar lasposa geweest, en was daar supertevreden! ik heb daar een hele voormiddag doorgebracht, en niets was de verkoopster te veel. De paskotjes zijn daar heel groot, je moet er dus nooit uit om jezelf goed te kunnen bekijken! En een ander pluspunt is dat de verkoopster onmiddellijk mijn smaak doorhad, terwijl ik bijna niets graag zie van de collecties van 2009! een echte aanrader
Ze verkopen andere merken, dus over de prijzen kan je niet oordelen, k weet wel dat je in la sposa nog je retouches apart betaald.Ik vind robel schitterend, minder mooi qua inrichting maar zeker veel vriendelijker en behulpzamer
Ik ben alleen naar La Sposa geweest omdat ik dacht daar de meeste keuze te treffen. ik was supertevreden van de service. idd zoals eerder beschreven enorme pashokjes, je mag onbeperkt passen en ze laten je heel wat tijd om te bekijken. ik ben een week later opnieuw gegaan om te bestellen. ze had ook snel door waar ik op zoek was en haalde kleedjes uit die al niet meer in de winkel hingen (collectie 2008). is dan ook zo eentje geworden.retouches zijn wel 80 euro.. veel geld dus! maar als je tevreden bent, is het dat zeker waard. ik heb geen kleedjesjacht gedaan en denk dat je dan wel goed zit bij lasposa. laat het ons eens weten wat je deed!groetjes
Ik ben in beide geweest en heb uiteindelijk in la sposa gekocht. Het kleedje dat ik wilde kon ik in beide winkels krijgen. in beide winkels waren ze supervriendelijk. Robel komt wat rommelig over. In la sposa voel je je een echte prinses. In la sposa hadden ze ook meteen door wat ik wou. Heb massa's verschillende kleedjes gepast, maar de eerste twee die ze bracht, waren meteen prijs. Eén van die twee is het uiteindelijk ook geworden. Wat prijs betreft, waren ze even duur. Heb hetzelfde kleedje gepast in beide winkels. Kleedje in robel leek eerst goedkoper, maar was in ander kleur en andere kwaliteit van stof. Toen ik in robel vroeg wat de prijs zou zijn voor het kleur dat ik wou was dat iets duurder omdat het dan andere stof was en dat was dan ook meteen dezelfde prijs als in La sposa. Retouches moet je nog bijbetalen in la sposa, of dit in robel ook zo is weet ik niet, ben daar niet toe gekomen. Echt iets negatiefs over robel kan ik niet zeggen, maar in la sposa kreeg ik het gevoel dat ze het toch iets professioneler aanpaken.grtjs