Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben voor onze dag een oldtimerbus gehuurd bij The London Ceremony Bus in Kapellen. Wij hadden op geen enkel ogenblik het idee een oude geur te ruiken. Groetjes Sabine
mss eens kijken op www.ceremonievervoer.be ??
Ik deel de mening van Sabine :-)
Hey,Wij zijn bij 4 ceremonievervoerwinkels gaan kijken(wat een woord!).-Het 1e was bruidsparadijs...op foto was dat enorm mooi, tot je daar aankwam...echt vies en stinken (zoals je zegt zo precies verduft!)-Het 2e was in Nederland..was een hele mooie bus maar uiteindelijk toch wel wat ver(hadden we ook al wel kunnen weten!)-Het 3e was van Retro..waren heel vriendelijk en de bussen waren ook mooi onderhouden...-Het 4e was de London Ceremony in Kapellen en daar vonden we "onze" bus...het is de parijse stadsbus geworden, omdat mijn vriend dat zo wou, maar de rest van de bussen waren ook héél mooi en verzorgt en stonken zeker niet!!Waar ben jij gaan zien?En waar heb je een optie genomen?groetjes,Debby8-8-2009
hela, bedankt al voor jullie reacties.ik twijfel nog, blijkbaar is die geur dus niet overal. Wij zijn in Diepenbeek (Limburg) gaan kijken bij de Zigeuner. Wij zijn zelf van diepenbeek en daarom leek ons dat het handigste, en prijs valt ook goed mee.Als iemand nog ervaring heeft, laat maar weten,BedanktGroetjes Sylvia
De Blauwvoet in Balen : 014/81 23 23Zij hebben daar 3 Zwitserse Postbussen. Ze hebben 2 bussen : met de originele zetels, Maar ze hebben ook eentje welke ze vorig jaar helemaal gerestaureerd hebben : nieuwe zetels, nieuwe bekleding, wit leder plafond. En ze zijn in orde met keuring, verzekering, vergunning enz.....Mail even naar de verantwoordelijke : reinhilda@deblauwvoet.beJe mag daar altijd naar de bussen gaan kijken.