Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oldtimer bus

18-11-2008 20:48:08
Hallo,

Heeft iemand ervaring met zo'n oldtimer bus te huren? wij zijn eentje gaan bezichtigen en een optie genomen voor 2 weken, maar ik twijfel nog. Ik had gemerkt dat er zo'n 'oude geur' in hing en vroeg me af of dat niet te fel in de kledij zou trekken.

Heeft iemand al in zo'n bus gezeten? of erover gehoord?
Of heeft iemand ook al oltimerbussen bezichtigd waarbij zo'n geur niet was? Bij welke organisatie was dat dan?

Bedankt voor de hulp;

Groetjes SYlvia

Sylvia
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1057

Sabine
7-8-2009
 Meld misbruik18-11-2008 20:50:44

Hallo,

Wij hebben voor onze dag een oldtimerbus gehuurd bij The London Ceremony Bus in Kapellen. Wij hadden op geen enkel ogenblik het idee een oude geur te ruiken.

Groetjes Sabine

inge

Meld misbruik18-11-2008 21:15:38

mss eens kijken op www.ceremonievervoer.be ??

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik18-11-2008 22:00:14

Ik deel de mening van Sabine :-)

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik19-11-2008 9:39:11

Hey,

Wij zijn bij 4 ceremonievervoerwinkels gaan kijken(wat een woord!).
-Het 1e was bruidsparadijs...op foto was dat enorm mooi, tot je daar aankwam...echt vies en stinken (zoals je zegt zo precies verduft!)
-Het 2e was in Nederland..was een hele mooie bus maar uiteindelijk toch wel wat ver(hadden we ook al wel kunnen weten!)
-Het 3e was van Retro..waren heel vriendelijk en de bussen waren ook mooi onderhouden...
-Het 4e was de London Ceremony in Kapellen en daar vonden we "onze" bus...het is de parijse stadsbus geworden, omdat mijn vriend dat zo wou, maar de rest van de bussen waren ook héél mooi en verzorgt en stonken zeker niet!!

Waar ben jij gaan zien?En waar heb je een optie genomen?

groetjes,

Debby
8-8-2009

Sylvia
1-8-2009
 Meld misbruik19-11-2008 21:01:38

hela, bedankt al voor jullie reacties.

ik twijfel nog, blijkbaar is die geur dus niet overal. Wij zijn in Diepenbeek (Limburg) gaan kijken bij de Zigeuner. Wij zijn zelf van diepenbeek en daarom leek ons dat het handigste, en prijs valt ook goed mee.

Als iemand nog ervaring heeft, laat maar weten,

Bedankt

Groetjes Sylvia

reinhilda

Meld misbruik20-11-2008 11:39:36

De Blauwvoet in Balen : 014/81 23 23
Zij hebben daar 3 Zwitserse Postbussen. Ze hebben 2 bussen : met de originele zetels, Maar ze hebben ook eentje welke ze vorig jaar helemaal gerestaureerd hebben : nieuwe zetels, nieuwe bekleding, wit leder plafond. En ze zijn in orde met keuring, verzekering, vergunning enz.....
Mail even naar de verantwoordelijke : reinhilda@deblauwvoet.be
Je mag daar altijd naar de bussen gaan kijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...