Terug naar overzicht
Katrien,Wij trouwen op 30/05/09 en zijn onlangs gaan proeven in de Sanderling.Het eten was lekker en aan te raden.Daphne
Hallo Katrien, wij zijn er getrouwd in september, en wij konden wel proeven - een vijftal maanden voor het feest. Normaalgezien doen ze dat daar wel hoor, ze staan er heel erg op dat iedereen kan proeven, ze organiseren er zelfs een proeverij voor een vijftal koppels met 4 familielieden op een zondag... Vraag maar na aan Bieke of Steffy. In ieder geval: het eten is er zeer lekker en de bediening is perfect en vriendelijk. De wijnen zijn ook dik in orde. Ik hoop dat je niet twijfelt, wij hadden er een superfeest!Groetjes en succes, Charlotte
Ik moet zeggen dat ik bij kasteel sanderling ook een zeer goed gevoel heb...ik denk dus dat het dat wel zal worden groetjes
Wij zijn daar getrouwd. Héél lekker eten maar op het laatst waren er prijsstijgingen van 8% (dat staat in het contract dat er prijsstijgingen kunnen zijn). Dit is ons maar meegedeeld op een afspraak, nadat we het menu vastgelegd had. Dat heeft ons toch nog 800 euro extra gekost.Het feest was wel af!Karen
hallo,mijn toekomstige schoonbroer en schoonzus trouwden er in september. Het was echt tot in de puntjes verzorgd. Wij zijn nu ook op zoek naar een zaal en hebben nog niets tegengekomen dat prijs - kwaliteit en qua kader hetzelfde niveau haalt. Ik zou zeker niet twijfelen! We kregen enkel zeer positieve reacties achteraf