Terug naar overzicht
HalloIk ben daar eens naar een trouwfeest geweest en was wel een zeer mooie locatie, de receptie konden ze buiten houden. Zij werkten met een buitenstaande traiteur. Ik heb ook gehoord van onze DJ dat zij er momenteel een vaste geluidsinstallatie aan het plaatsen zijn om het geluidsoverlast te beperken.Groetjes
HalloMijn zus heeft daar enkele jaren geleden haar trouwdiner met enkel de naaste familie.Is wel een bijzondere lokatie natuurlijk, voor mijzelf iets te 'kerkelijk' en koel en ik vond het eten niet slecht maar ook niet echt goed.Ikzelf zou er niet voor kiezen, maar ieder zijn keuze hé :-) Je moet er gewoon voor zijn.Groetjesxxx
Sabrina hou er rekening mee dat er maar 88db geluid is toegelaten.Je zal er geen super dansfeest hebben.Mvgwww.klimaxsmusic.be
hallo,wij zijn gaan informeren bij het monasterium maar uiteindelijk zijn we toch voor hof ten bosse gegaan.De zaal heeft iets speciaals, ik vond ze prachtig maar wel wat donker. Qua prijs viel het wat tegen, ik geloof dat je 1200 euro moest betalen voor de zaal als je diner minder dan 5000 euro kostte. Als je de receptie in de tuin wou geven, kostte dat 250 euro extra. Het eten was te overleggen, ze hebben geen vaste menu's maar bespreken alles met het koppel. Een van de nadelen bij het monasterium is ook dat ze geen parkeerplaats hebben, je bent dus verplicht om alle gasten ergens in een betaalparking te zetten...Uiteindelijk zijn we voor Hof ten bosse in Heusden gegaan omdat het (in ons geval) meer dan 1500 euro goedkoper uit kwam...Ik zou eens gaan kijken bij het monasterium, de gastvrouw was heel behulpzaam en alles was heel vrijblijvend. Dan kan je nog altijd afwegen wat je doet. Groetjes,Inge (1/8/2009)
Wij zijn getrouwd in het Monasterium, en kan het iedereen aanbevelen. Je werkt je hele feestconcept zelf uit in samenspraak met de uitbaatster, geen saaie voorgekauwde formules, en de zaal is ontzettend mooi als hij is aangekleed met bloemen en overal kaarsen op het feest zelf. Iedereen was enorm onder de indruk, en wij zelf nog het meest. 't Is niet goedkoop, maar wel een van de mooiste locaties die er zijn.En je kan er absoluut een dansfeest houden, de muziek moet gewoon stiller vanaf 3u. En parking ook geen probleem, er is een spotgoedkope openbare parkeergarage op wandelafstand.
Ik vroeg me ook af of de beperking qua geluid geen demper op de feestvreugde zet. Moet je bij het Monasterium zelf voor de kaarsen en decoratie zorgen?