Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen bon !

19-11-2008 8:00:01
<Hallo, op de trouwbeurs te Brugge heb ik een waardebon gewonnen van juwelier Gallet Claeys te Brugge. Ik heb natuurlijk al ringen besteld bij fede di oro en bijgevolg sta ik hier met die waardebon. Is er iemand die daar van plan is ringen te kopen ?
groetjes,
Annelies

de bon is 125 euro waard en ik doe hem weg voor 50 euro.
als je reageert (geef dan ook meteen je emailadres...)

Annelies
3-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 434

evy
1-3-2009
 Meld misbruik19-11-2008 13:04:17

Persoonlijk vind ik het wat grof om geld te vragen voor iets wat je zelf gewonnen hebt...
Nu ja, voor mij niet gelaten, ik ben reeds getrouwd, maar ik hoop dat niemand zo zot is om ervoor te betalen...

Marleen

Meld misbruik19-11-2008 13:16:51

Waarom is dat grof? Het is dan toch een situatie waar iedereen wint. Zowel Annelies als de persoon die de ringen wil kopen.
Moest het nu over een auto gaan, die ze niet nodig heeft, zou je dan ook vinden dat ze deze maar moet weggeven?

Leen
16-5-2009
 Meld misbruik19-11-2008 15:39:42

Ik vind dit zeker niet grof. En vooral niet omdat ze hem maar weg doet voor 50 euro! Dat is nog een mooi gebaar want als je deze bon koopt, is het toch nog mooi 75 euro dat je kado doet. Dus zeer zeker niet grof. En moest ik nog geen ringen hebben, ik zou hem zeker kopen

inge

Meld misbruik19-11-2008 15:49:34

Hallo,

Kan je er enkel ringen mee kopen??? Ik ben van Brugge en heb wel interesse.

Groetjes,

Inge

inge

Meld misbruik19-11-2008 15:50:11

sorry email is versyck_inge@hotmail.com

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik19-11-2008 20:05:08

Dag Inge, ik heb je een mailtje gestuurd met meer info. Wie mij grof vindt of geen interesse heeft moet hier ook niet op reageren. Tis in ieder geval de laatste keer dat ik hier iets post. Belachelijke reacties !

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik20-11-2008 8:36:17

Annelies,

Zéker niet aantrekken hoor, als ik die bon gewonnen had en ik heb m'n ringen ook al, had ik die ook proberen verkopen. Het is niet omdat jij hem "gewonnen" hebt dat er geen waarde aan vasthangt hé!
Tenslotte doet de koper ervan zich nog altijd profijt.

Succes alvast& niet aantrekken,

Groetjes!

Marieke

Sofie
12-9-2009
 Meld misbruik20-11-2008 8:40:16

Annelies,
Laat je zeker nt doen door zo 'n belachelijke reacties..

Ik stoor me er ook meer en meer aan en vertoef daarom veel meer op het andere forum.
Maar laat het zeker niet om vragen te stellen omwille van 'n arrogante del die es van haar wil horen!

Ik vind het trouwens een heel goed idee wat je doet met die bon, het is idd een win-win situatie. Mocht ik nog geen ringen hebben, ik kocht hem direct!

Liefs
Sofie

Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik20-11-2008 14:14:33

dankje wel voor de lieve reacties...ik apprecieer dit enorm
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...