Terug naar overzicht
hallo vanessa,wij zijn getrouwd op 26.09.2008 en hadden zo een feestreglement op tafel gelegd en de reacties waren héél positief.als je je email adres geeft stuur ik ze je door.alvast veel plezier gewenst met de voorbereidingen.groetjes chantal
Bedankt Chantal Mijn adres is vanessa@cubebike.be
Hey vanessa,Wij trouwen ook op 8 augustus en zijn ook volop bezig met de werkzaamheden. VLot het bij jullie?We dachten ook aan een feestreglement. De meeste mensen met een bruiloftsite hebben dit eropstaan, dus als je eventjes googled, kom je snel op ideetjes...Succes
hey,net het reglement doorgemaild.veel plezier.chantal
Hey Vanessa,Wij trouwen ook op 8-8-2009...waar trouwen jullie?En wat hebben jullie al voor elkaar?groetjes,Debby8-8-2009mss best mailen op debby.degoes@gmail.comx
Dag Chantal,Zou je je feestreglement ook naar mij willen doormailen aub? vera.pauly@khlim.be.Bedankt!
Hey Vanessa!Kan je dat feestreglement ook eens doormailen naar mij aub? Alvst bedankt!En nog veel plezier bij de verdere voorbereidingen.Grts,NatalieNatalieVandeVeire@hotmail.com
halloWij trouwen ook op 08-08-2009.Wat houd het juist in dat feestreglement heb er al van gehoord je mag het als je wilt ook eens doorsturen mvg Koen en Ingekoen.baert@pandora.be
en naar mij? pekelteef82@telenet.be
Hey Chantal , kan je me dat feestreglement ook even mailen aub. wendy.vancalster@skynet.be
idem hier :ppimpje_@hotmail.comalvast bedankt
Chantal,Kan je dit aub ook naar mij doorsturen?dominiquelegrand@hotmail.comDank je!Dominique
kun je het ook eens doorsturen naar mij??? nico.neut@telenet.be
hey, als je feestreglement trouw of feestreglement bruiloftsite googled vind je al wat ideetjes. Ik heb op onze bruiloftsite enkele voorbeeldjes door elkaar gemengd (er de leukste uitgenomen) als je wilt kun je altijd es gaan kijken: www.matthiasensarah.bruiloftsite.nl
Hey vanessa,ook ik en mijn vriend trouwen op 08/08/09;Proficiat trouwens