TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
danielle
22-8-2009
|
19-11-2008 11:48:13
Persoonlijk vind ik het bruidshuis beter dan het bruidsparadijs, ik ben namelijk ook bij beide geweest.Bij Het bruidshuis ook zonder afspraak geweest en mocht zo passen, ik kreeg zeker genoeg aandacht ;) en vind de jurken daar ook mooier dan bij bruidsparadijs... maar dat is ieder zijn zin natuurlijk!
|
|
joke
1-8-2009
|
19-11-2008 13:29:47
Ik ben twee weken geleden op goed geluk binnengestapt bij het bruidshuis op een zaterdagmiddag en ben daar prima geholpen geweest!
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
19-11-2008 14:02:49
Hoi Melissa, ik ben het eens met Danielle, ik vond het Bruidsparadijs ook heel erg tegenvallen; ik heb er veel jurken gezien en ik vond er maar 1, jawel één REDELIJK mooi. En die heb ik niet eens gepast want zo WAOUW vond ik hem niet. Veel plezier met je zoektocht ! Succes, Nathalie 04/04/2009
|
|
Kim
18-7-2009
|
19-11-2008 16:28:22
Hey Melissa,
Mijn jurk is besteld bij het Bruidshuis en ik ben zeer tevreden van hun service. Ik had ook op voorhand gebeld voor een afspraak, wat niet nodig bleek te zijn, maar ik ben prima geholpen. Ik denk dat ik een twee uur kleedjes gepast heb en de verkoopster blijft echt wel de hele tijd aandacht aan jou besteden. Zeker een aanrader! Het Bruidsparadijs daarentegen vond ik absoluut niks. Onvriendelijke verkoopster gehad en welgeteld één jurk dat een "misschien" waard was.
Groetjes en veel pasplezier! Kim 18 juli 2009
|
|
Eleni
5-9-2009
|
19-11-2008 17:37:16
Hey,
Ik heb zelf vorige week eindelijk mijn droomjurk gevonden na elke bruidswinkel in groot-Antwerpen te hebben afgelopen...
Inderdaad, Bruidsparadijs is zeker en vast niet de moiete om naartoe te gaan. Zeer onvriendelijke mensen, en niet echt aantrekkelijk om daar iets te kopen.
Bij het bruidshuis waren ze heel vriendelijk en behulpzaam, alleen vond ik het aanbod niet enorm groot.
Aanraders zijn zeker JPC (Antwerpen) en Lilian Claes (Herentals). Bij beide winkels waren de verkoopsters zeer vriendelijk en behulpzaam, en een hele uitgebreide collectie terug te vinden.
Veel succes nog!
Eleni
|
|
Imke
4-4-2009
|
19-11-2008 17:39:16
hey daar,
Idd heb ook juist dezelfde bevindingen. Het bruishuis was super(maar Maya was nog veel beter)!!! Bruidsparadijs was een verschrikking. Ze bleven daar met allemaal kleedjes komen waar ik niet mee stond. Ik was daar zeer snel buiten vermits ik alleen sta met halterjurken en ze er geen enkel hadden. Ik denk dat het véééééél interessanter is om een afspraak te maken bij Maya in Hemiksem. Deze dame ziet waar je wel en niet mee staat (verteld ook waarom) en luisterd ook goed naar wat je zelf vind. Je gaat daar niet buiten voordat je een jurk hebt naar je zin. Zelf is ze ook mollig dus denk niet dat je van haar commentaar gaat krijgen.
veel pasplezier
|
|
Yannic
17-10-2009
|
19-11-2008 22:27:05
hoi dames! ik las jullie commentaar met veel interesse.. ik was van plan om naar beide winkels te gaan maar laat dat paradijs maar aan de kant dan.. scheelt tijd en energie bedankt! ps zouden de verkoopsters dit lezen? ik hoop van wel dan leren ze misschien iets ;)
|
|
Cindy
13-6-2009
|
22-11-2008 22:35:37
Melissa,
Ik zou inderdaad ineens naar het bruidshuis gaan. Ik ben ook zonder afspraak geweest en mijn service was super. Ik ben een aantal keer geweest voor ik beslist heb, maar niets was teveel integendeel, ik had me geen betere service kunnen wensen, dus zeker een aanrader!
groetjes
Cindy www.kenencindy.bruiloftsite.nl
|
|
tamara
25-9-2009
|
23-11-2008 15:16:59
ik heb gisteren ook men kleed gevonden in het bruidsparadijs had een afspraak en ik moet zeggen het personeel was geweldig zoveel keer nog eens passen echt geen probleem vondt het een wauw service
|
|
Heidi
20-6-2009
|
27-11-2008 8:39:52
Dag Melissa,
Ik ben allicht al te laat met reageren, maar neem pas weer een kijkje op deze site. Gewoon ter info, mijn collega heeft een heel negatieve ervaring gehad met het bruidsparadijs wat betreft het huren v/d bus. Geen idee of dat over de hele lijn zo is. Zelf ben ik al even in het Bruidshuis binnengesprongen om te vragen of je een afspraak moet maken en dat is inderdaad niet het geval. Mij lijkt dat toch een degelijke winkel waar ze veel keuze hebben en je professioneel bijstaan, maar ik moet natuurlijk nog gaan passen binnenkort.
Veel succes !
Groetjes, Heidi
|
|
melissa
|
27-11-2008 22:40:54
Ik ben 2weken ofzo ook naar het bruidsparadijs gegaan en kwam al eens een kijkje nemen. ik trouw in april en ze zeiden dat ik bij hen niet terecht kon omdat ik al te laat was. Ik moet dat minstens 6 maand op voorhand doen. Dus was ik al teleurgesteld maar mijn moeder pushte me om nog naar ergens anders te gaan. Toen kwamen we bij jagre terecht in Antwerpen en die prachtige mensen hebben mij daar zo gerustgesteld en zo goed geholpen dat ik vandaag ben terug geweest en mijn prachtige jurk daar heb gehaald. xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|