Terug naar overzicht
dag ellen,Cony is zeker een aanrader, wij gaan daar voor de suitekledij, voor mijn jurk ga ik ergens anders omdat ik niet zo voor de merken van cony ben.Ze maken veel tijd, zijn heel vriendelijk en behulpzaam, grotere maten zeker aanwezig. Ik denk dat de prijsklasse van linea varieert rond de 1100-1300 euro volgens model. Zeker eens langsgaan!
De kleedjes van LR die ik heb gepast waren toch een stuk duurder hoor. Ik zal telkens rond de 1600-1800
Ik heb voor mijn LR kleedje 1250 euro betaald.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Ik betaal voor mijn kleed met bolero 1679 euro. In de winkel wisten ze me te zeggen dat prijs afhangt van of je gaat voor kleed of top en kleed.
Ik heb net mijn kleedje bij Cony besteld. Ook een kleedje van LR. Ik ben echt heel tevreden over de service daar. Ik mocht zelf alle jurken uit de rekken halen die ik mooi vond, het maakte niet uit hoeveel het er waren. Ik heb bijna 2 uur staan passen en het was hen echt niks teveel. Het is zeker geen probleem voor te passen voor iemand die een beetje mollig is. De kleedjes die ik gepast heb lagen tussen 1400 en 1800.groetjesKaren