Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winkel trouwringen omgeving dilbeel -aalst-brussel ??

19-11-2008 15:50:45
hallo, wij trouwen volgend jaar en ga stilletjesaan beginnen zoeken naar onze trouwringen voor mijn man is het niet zo moeilijk want hij wil een hele simpele want door zijn werk kan hij hem niet zoveel aandoen maar ik zou graag eentje hebben in wit goud met veel steentjes ,zou er mij iemand een goed winkel kunnen aanraden en ook een idee van prijs, groetjes sabrina

Sabrina
18-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1079

Nathalie
20-12-2008
 Meld misbruik19-11-2008 21:33:31

Niet echt in de regio, maar wel hele leuke mensen zijn er bij Juwelier Kegels in Sint-Gillis-Waas. Ze hebben een ruime keuze (en aan alle prijzen) aan trouwringen en geven je eerlijk advies. Zie www.kegels.be .

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik19-11-2008 23:19:16

Hoi,

Juwelen Zwitserland in Aalst. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik heb er al verschillende mensen over horen stoefen.
http://www.juwelier-zwitserland.com/

Veel succes nog met de voorbereidingen.

Groetjes
Véronique

Leslie
30-5-2009
 Meld misbruik20-11-2008 8:12:44

Hey,
In Groot-Bijgaarden heb je Stessens. Een super service. Mijn toekomstige man en ik gaan daar voor al onze juwelen.
Ze hebben daar alle prijscategorieën en zijn zeer hulpvaardig. Wij hebben onze ringen daar besteld en vermits ik nog op dieet ben kon ik nu mijn maat nog niet doorgeven. Voor hen geen probleem ik moet hen 4 weken voor onze trouw gewoon mijn maat doorgeven.

Groetjes
leslie

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik20-11-2008 13:49:25

Hoi Sabrina,

Juwelier Moortgat in Lebbeke.
Veeeeel keuze, super service en als je niet vindt wat je zoekt, kan je daar je droomring laten maken.
Mijn verlovingring komt van daar en mijn verloofde heeft hem volledig op maat laten maken, er bestaan er dus geen twee...

Ik ben van aalst en ken Zwitserland ook.
wij gaan bewust naar Lebbeke (voor alle juwelen, uurwerken) omdat we daar echt tevreden zijn !

Groetjes
Sofie
19/09/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...