Terug naar overzicht
Niet echt in de regio, maar wel hele leuke mensen zijn er bij Juwelier Kegels in Sint-Gillis-Waas. Ze hebben een ruime keuze (en aan alle prijzen) aan trouwringen en geven je eerlijk advies. Zie www.kegels.be .
Hoi,Juwelen Zwitserland in Aalst. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee maar ik heb er al verschillende mensen over horen stoefen.http://www.juwelier-zwitserland.com/ Veel succes nog met de voorbereidingen.GroetjesVéronique
Hey,In Groot-Bijgaarden heb je Stessens. Een super service. Mijn toekomstige man en ik gaan daar voor al onze juwelen.Ze hebben daar alle prijscategorieën en zijn zeer hulpvaardig. Wij hebben onze ringen daar besteld en vermits ik nog op dieet ben kon ik nu mijn maat nog niet doorgeven. Voor hen geen probleem ik moet hen 4 weken voor onze trouw gewoon mijn maat doorgeven.Groetjesleslie
Hoi Sabrina,Juwelier Moortgat in Lebbeke.Veeeeel keuze, super service en als je niet vindt wat je zoekt, kan je daar je droomring laten maken.Mijn verlovingring komt van daar en mijn verloofde heeft hem volledig op maat laten maken, er bestaan er dus geen twee...Ik ben van aalst en ken Zwitserland ook. wij gaan bewust naar Lebbeke (voor alle juwelen, uurwerken) omdat we daar echt tevreden zijn !GroetjesSofie 19/09/2009