Terug naar overzicht
Dag Ann,Hoe bedoel je van Kortrijk -> Lommer?Omdat ze zelf niet willen rijden ofzo?Wij gebruiken een huifkar voor het gemeentehuis, maar ja, daar is 't wat ver voor hé hihi;SuccesMarieke
Een deal maken bij een taxibedrijf of mensen zoeken die willen rondrijden met je schoonfamilie
Taxi Erik zit bij jullie in de buurt en zij verzorgen zulke diensten : 0496/86 22 97Zij zijn het enige taxibedrijf in de buurt welke 24/24 uur en 7 dagen op 7 werken. Taxi Erik doet vervoer tot 8 personen. Voor meer dan 8 personen moet je bij De Blauwvoet zijn. Zij doen vervoer tot 85 personen in 1 bus : 014/ 81 23 23. De 2 firma's zijn door een familieband met elkaar verbonden en vullen elkaar aan. Ze werken allebei 7 dagen op 7 en 24 uur op 24
Dag AnIk zit met de omgekeerde situatie. Mijn familie komt uit de provincie antwerpen en onze trouw gaat door in het verre Kortrijk. Mijn ouders, broer en schoonzus komen gewoon de dag voordien en blijven heel het weekend hier slapen. Maar voor mijn nonkels, tantes, neven en nichten hebben we nog geen oplossing (ongeveer een 85 personen. Ofwel leggen we een bus in vanuit de provincie Antwerpen, maar dan moet iedereen op hetzelfde uur terug naar huis en dit kan voor problemen zorgen. Ofwel komt iederen met eigen vervoer (en hopelijk hebben ze al gehoord van carpoolen) en zorgen we voor een hotel voor diegene die dit willen (want wij hebben geen budget meer over om dit volledig te betalen) en diegene die willen kunnen diezelfde nacht nog naar huis rijden. We geraken er niet aan uit, en ik denk dat we iedereen eens gaan opbellen om hun mening te vragen.Veel succes!groetjesVanessa24/10/09