Terug naar overzicht
Beste Sven,Wij komen er regelamtig,is geleden van vorige zaterdag...prachtige zalen..enorm vriendelijk personeel...eten is enorm lekker en meer dan ruim voldoende..ze houden van stiptheid en je bent er geen nummer..Ik zou niet twijfelen...trouwens prachtige tuin...Mvg Dierk Van Paemelen, www.studiohappymusic.be
Hey Sven!Wij zijn al 2 keer naar een huwelijksfeest van vrienden geweest daar. En echt alles is tot in de puntjes verzorgd!!!Superlekker, luxueuze inrichting en prachtige tuin. En daarbovenop zéér professioneel personeel.Jammer genoeg zijn ze zeer snel bezet. Wij hadden geïnformeerd om ons feest daar ook te laten doorgaan (17/07/2010) en ze zijn dus al volzet. Pech gehad. Hopelijk hebben jullie meer succes...Grts,Natalie
Beste Sven,Ik ben Nathalie Meirezonne en fotograaf.Hof Ter Mude is al een aantal keer de feestzaal geweest waar ik naartoe moest.Het is er echt toppie !!GroetjesNathalie Meirezonnewww.fotomeirezonne.be
Dag Sven,wij trouwen in Hof Ter Mude,Dit jaar ben ik er al voor 3 verschillende gelegenheden geweest.Het is er altijd uitstekend. Het eten lekker, personeel professioneel en vriendelijk. Zeer mooie zalen ... zie hun site.Wel vroeg reserveren. Groetjes Sophie31/10/2009
---