Terug naar overzicht
HalloIk werk toevallig in een reisbureau, stuur mij gerust een mailtje dan kan ik enkele voorstellen doen.Veel succesGroetjes
Oeps ik vergeet mijn emailadres :-)kira@rvr.be
wij hebben geboekt bij spillemaeckers, hopland in antwerpen. (hebben 15 reisbureaus, maar dirk geeft super goede informatie over bali)Ik was voordien naar 3 reisbureaus geweest want ik moest en zou een stopover maken in hong kong ipv singapore.Nergens kon dat en ik moest bijvoorbeeld een keer 6 weken wachten op een reactie.Op een gegeven moment stapte ik bij toeval bij spillemaekers binnen en dirk zei direct, geen probleem, dat doen we zus en zo.Wij zijn er ook getrouwd en ik had vooraf een hotel gezien van 700 euro per nacht. Ze zeiden daar meteen dat het een beetje stom geld was, want in bali zijn er veel droomhotels aan een veel betere prijs.Uiteindelijk zijn wij geweest naar de royal pita maha in ubud, en de samaya in seminyak.De samaya krijgt super goede reacties op tripadvisor, en het was ook wel heel mooi, villa met butler enzo. Maar het was niet ons ding.De royal pita maha (ubud) vind ik de mooiste plek waar ik ooit op deze wereld ben geweest. (en heb toch al heel wat gezien)Ik weet niet hoe het uitzicht is van de andere hotels in ubud, maar dit had een super, super mooi uitzicht!! Echt een aards paradijs!aanraders op bali:- ubud, moet je zeker gezien hebben- monkey forest is ook super leuk- raften op de ayung river is echt de moeite, ook als je niet sportief bent of avontuurlijk aangelegd- restaurant mosaic in ubud, staat op de lijst van grande tables du monde (samen met bv hof van cleve) - heel gezellig is de living room restaurant in seminyakWij hebben eigenlijk niet veel van tempels meer gedaan, aangezien wij in hong kong al veel excursies hadden gedaan. Dan nog getrouwd in Ubud, dus zo veel tijd hadden we niet meer over.vraag maar als je nog vragen hebt..
Wij hebben geboekt bij Leys travel (zie website via google). Wij doen een ca 2weekse rondreis in bali met paar daagjes rust in begin en nog paar dagen strand op 't einde. Hotels zijn niet de meest commerciële omdat wij echt de rust wilden opzoeken qua hotels. Alle uitstappen zijn met privé chauffeur en nederlandstalige gids. Reis niet goedkoop, maar zou de reis van ons leven moeten worden. Interesse? laat dan hier es je emailadres achter en dan mail ik je ons programma.grtjs
Hoi iedereen,Wij zouden op 22 juni graag op huwelijksreis naar Bali vertrekken. Ik ben ondertussen al enkele weken bezig met de juiste reis te vinden gelet op prijs-kwaliteit. Een luxueuze honeymoon met een verblijf van 1 week in Nusa Dua en de andere week in Ubud lijkt onmogelijk te zijn voor het reisbureau tenzij je er duizenden euro voor overhebt. Ik vond een bedrag van 2000 euro per persoon toch al redelijk. Heeft er iemand een gelijkaardige reis en zo ja hoeveel heeft dit dan gekost?groetjes,
Wij hebben onze tickets geboekt bij Connections voor zo'n 1250 euro pp. De hotels gaan we denk ik niet op voorhand vastleggen, enkel voor de eerste 2/3 dagen. Die eerste 2 dagen gaan we in het zuiden zitten (toeristisch gedeelte) en daar hebben we een super de luxe hotel voor ik denk 40 euro per kamer. Het is me al wel opgevallen dat hotels in Ubud bv véél duurder zijn. Dus als er iemand daar iets leuk weet voor niet té veel geld, mag hij/zij dat gerust laten weten ;-)
wij hadden onze vlucht voor 900 euro per persoon geloof ik...wij waren in totaal net geen 5000 euro kwijt, maar wel met luxe hotels, excursies in hong kong, prive transport, en last but not least een huwelijk ter plaatse.
ik denk dat je voor ubud eens buiten de reisbrochures moet proberen te denken...wij hebben gewoon hotels van het internet gehaald en die heeft het reisbureau via een lokale agent ter plaatse geboekt.
Allemaal al héél erg bedankt voor jullie reacties!!Als jullie nog dingen willen doorsturen, hier is mijn e-mail adres:sofiekeb@hotmail.comIk ben al aan't dromen ;-)Groetjes,Sofie27 juni 2009
Hey Sofie,Wij trouwen ook in juni en gaan ook naar Bali. Ik werk ook in een reiskantoor en hb dus onze eigen honeymoon zelf samengesteld. Als je wil mag je me gerust mailen: travelangelke@yahoo.comgroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Neem eens even contact op met de Blauwvoet in Balen : zij hebben hele mooie(droom) huwelijksreizen