TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Yannic
17-10-2009
|
19-11-2008 22:22:09
ik begrijp je helemaal!!1 ik ben nu wel groot 1m74 maar eigenlijk een beetje te groot... overal.. we zijn eerst aan kinderen begonnen vooraleer we de stap hebben gedaan om te trouwen. en ik heb toch een 10tal kg overgehouden van mijn eerste zwangerschap. ik voel met te dik om jurken te gaan passen en ben dus maar het aan het uitstellen. ik schaam me dat ik in de modellen van de winkel misschien niet pas. ik wens je veel succes en ik hoop echt dat je iets leuks gaat vinden waar je je goed in voelt.. roomsoesjes zijn wel erg lekker hoor dan ben je een lekkere bruik ;)
veeeeeeeeeeeeel succes
|
|
www.klimaxsmusic.be
|
20-11-2008 0:09:04
Aan Evelien.
Ga eens kijken bij jagre te Antwerpen. Ik verzorgde hun modeshow op de trouwbeurs van Wieze en er waren ook kleine modellen bij hoor.
Mvg DJ Christiaan
|
|
Marieke
18-4-2009
|
20-11-2008 8:31:23
Dag Evelien,
Ik ben ook ongeveer 1m58, week 58 kg ofzo, ben toch 10 kg verdikt de laatste drie jaar, van 't goede leven zeg ik altijd l:)
Dus ik had ook schrik dat ik te klein ging zijn voor vele jurkjes en dat die me nog extra gingen verkleinen, maar ik heb nu een jurk gevonden van LR in de concept store in Brugge die perfect zit.
Kan alleen maar zeggen, ik ben naar 3 winkels geweest & der zit vééééél verschil in de bediening, echt waar. Ga eens passen, laat het bezinken & ga dan een paar weekjes later terug, niet direct bestellen!
... ik heb za besteld, maar ben uiteindelijk nog van gedacht veranderd :) dus ... wacht ff
Groetjes & succes
Marieke 18/04/2009 honnay@hotmail.com
|
|
Evelien
26-9-2009
|
20-11-2008 19:29:29
Hey,
Bedankt voor de reacties en lieve woorden. Nerveus zal ik morgen toch in elk geval zijn. Hoop echt dat het meevalt.
Marieke, Heb jij een lange jurk? Want das dus ook een van mijn angsten, dat ik een kort kleedje aanmoet...
Ik laat morgen of zaterdag zeker iets weten!
Evelien
|
|
Evelien
26-9-2009
|
21-11-2008 23:23:22
Hey dames,
Jullie steun was fantastisch want het passen is een fijne ervaring geworden! Uiteindelijk bleek ik met heel veel kleedjes mooi te staan (ik snap het nog altijd niet ;-)) en ben ik dus serieus gerustgesteld. Ik heb nog niet beslist omdat ik niet kon kiezen tussen twee exemplaren en omdat ik toch graag nog een paar andere winkels wil zien maar dat zie ik nu helemaal zitten!
Groetjes, Evelien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|