TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tamara
25-9-2009
|
19-11-2008 22:02:18
ik ken je gevoel maar al te goed ik moet zaterdag voor de 1ste keer gaan passen en ben ook ni zo al te groot 1m63 ik voor ons beiden dat we iets moois mogen vinden
|
|
Sara
12-9-2009
|
20-11-2008 0:35:38
Maak je geen zorgen! Ik ben 1m59 en ook niet slank. En ik zag er niet uit als een roomsoes! De mensen van de winkel doen er alles aan om je er goed te doen uitzien! Geniet ervan en maak je geen zorgen! www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
|
|
katelijne
|
20-11-2008 8:48:04
ik ben ook maar 1m63, en heb daar eigenlijk geen probleem mee ondervonden. De kleedjes waren natuurlijk allemaal veeeeeeeeeeeel te lang, maar das toch niet erg? En ook, je bent gewoon hé om jezelf zo te zien in de spiegel, je verandert niet plots als je in een trouwkleed staat! Niet mee inzitten, gewoon proberen ervan te genieten :-) tis echt wel leuk :-)
|
|
sophie
14-8-2010
|
20-11-2008 9:15:52
niet te veel stressen. de mensen van de winkel helpen je mee bij het kiezen en zien wat het beste bij je past. eens je een kleed past, zal dat gevoel wel verdwijnen. trust me!
|
|
dennis
2-8-2008
|
20-11-2008 11:00:48
Euh... ik ben 1,55m, helemaal niet slank, ook niet heel dik, en ik zag er fantastisch uit op mijn trouwdag afgelopen zomer, ook al zeg ik het zelf... echt waar, je moet jezelf écht geen zorgen maken!
|
|
Patricia
14-2-2009
|
20-11-2008 13:20:43
als ik 1 tip mag geven: zorg ervoor dat je een kleed hebt uit 1 stuk, je gaat er direct langer en slanker uit zien!
|
|
Isabelle
4-10-2008
|
20-11-2008 13:25:29
geen zorgen maken. Die mensen zijn doorgaans heel professioneel en weten dus wat jou je op je mooist maakt. De jurken worden mooi aan jouw lichaam aangepast.
|
|
sabrina
13-6-2009
|
20-11-2008 15:08:46
je zit niet alleen met die stress, ik trouw volgende zomer. en ben zeker niet van de grote ben maar zo'n 1.50cm. ook niet slank ma dan ook niet dik (heb juist een buikje-Want idd als je die modellen zo ziet allemaal minstens 1.70cm en slank enzo. en als ik al denk dat er van dat kleed den helft afmoet is ook zo van straks zie ik er het bruidskindje uit ipv de bruid. wanneer trouw je mss?
|
|
Evelien
26-9-2009
|
20-11-2008 19:35:30
Hey,
Bedankt voor de lieve reacties. Ik ben nu toch al een beetje geruster. Fin ja, nerveus zal ik morgen sowieso zijn maar das toch ook wel een beetje normaal he. Wij trouwen op 26 september dus heb nog wel wat tijd om't op mijn gemak te doen maar toch, tegen nieuwjaar zou ik graag gekozen hebben...
Ik zal jullie morgenavond of zaterdag zeker verslag uitbrengen hoe het geweest is.
Liefs, Evelien
|
|
Inge
27-9-2008
|
21-11-2008 11:40:26
Hey Evelien,
Ik hoop dat je dag vandaag mee valt. Ik ben net 1 cm kleiner dan jij en woog 60 kg op het moment van ons huwelijk, dus je kan ook niet zeggen dat ik slank ben hè. Ik heb een beetje een blubberbuikje ;-( en dikke bovenbenen en poep. Maar in mijn jurk, zag je dat allemaal niet. Iedereen dacht dat ik enorm afgevallen was vlak voor den trouw, niet dus. Enkel de baleinen in mijn jurk en de snit zorgden ervoor dat ik een plat mooi buikje had en door de A-lijn zag je niets van mijn bovenbenen. Dus... gene schrik, geniet ervan en de verkoopsters weten ook wel met welke jurk ze jouw sterke kanten naar voor brengen en je mindere camoufleren. Inge 27/09/08
|
|
Evelien
26-9-2009
|
21-11-2008 23:26:38
Hey dames,
Jullie steun was fantastisch want het passen is een fijne ervaring geworden! Uiteindelijk bleek ik met heel veel kleedjes mooi te staan en zelfs met een rok en een top(ik snap het zelf nog altijd niet ;-)) en ben ik dus serieus gerustgesteld. Ik heb nog niet beslist omdat ik niet kon kiezen tussen twee exemplaren en omdat ik toch graag nog een paar andere winkels wil zien maar dat zie ik nu helemaal zitten! Dus aan alle dames met dezelfde schrik als ik, gewoon doen! Je verschiet ervan hoe slank je groot je kan lijken! (heb zelfs aan ons mama geopperd om zo'n paar kleedjes te kopen om elke dag te dragen zodat ik er altijd groter en slanker uitzie ;-))
Groetjes, Evelien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|