Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help!!!! stress...

19-11-2008 21:53:42
Vrijdag is het eindelijk zover, iets waar ik al naar uitkijk van toen ik nog een klein meisje was: een bruidsjurk gaan passen. Ook vanaf we verloofd zijn ben ik beginnen opzoeken enzo en kijk ik hier enorm naar uit maar nu het eindelijk dichterbij komt begin ik echt stress te krijgen en eigenlijk ook schrik. Ben zo bang dat ik nergens mooi mee ga staan. Ik ben helemaal niet groot (1,57m.) en ben niet slank (ook niet dik, maar bon) en nu ben ik dus bang dat ik er in alles ga uitzien als een roomsoes of een slagroomtaart of een plechtige communicant. In alle boekjes, op alle shows, in elke etalage zie je uiteindelijk grote slanke mensen of soms zie je er iets molligere maar die zijn ook groot, of iets kleinere maar die zijn dan weer superslank... Hoop echt dat mijn schrik een beetje weggaat als ik vrijdag die eerste jurk aanheb want ik kijk er zo naar uit en zou het zonde vinden als ik er niet van zou kunnen genieten. Ik heb ook in vier winkels (Linx, Dianna david, Kaat Tilley, Maxim's) een afspraak gemaakt en zou het zo erg vinden als ik telkens teleurgesteld thuis zou komen...
Sorry voor't gezaag maar het deed wel efkes deugd om mijn hart te luchten.

Evelien

Evelien
26-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 607

tamara
25-9-2009
 Meld misbruik19-11-2008 22:02:18

ik ken je gevoel maar al te goed
ik moet zaterdag voor de 1ste keer gaan passen en ben ook ni zo al te groot 1m63
ik voor ons beiden dat we iets moois mogen vinden

Sara
12-9-2009
 Meld misbruik20-11-2008 0:35:38

Maak je geen zorgen! Ik ben 1m59 en ook niet slank. En ik zag er niet uit als een roomsoes! De mensen van de winkel doen er alles aan om je er goed te doen uitzien!
Geniet ervan en maak je geen zorgen!
www.saraenrodney.bruiloftsite.nl

katelijne

Meld misbruik20-11-2008 8:48:04

ik ben ook maar 1m63, en heb daar eigenlijk geen probleem mee ondervonden. De kleedjes waren natuurlijk allemaal veeeeeeeeeeeel te lang, maar das toch niet erg? En ook, je bent gewoon hé om jezelf zo te zien in de spiegel, je verandert niet plots als je in een trouwkleed staat!
Niet mee inzitten, gewoon proberen ervan te genieten :-) tis echt wel leuk :-)

sophie
14-8-2010
 Meld misbruik20-11-2008 9:15:52

niet te veel stressen. de mensen van de winkel helpen je mee bij het kiezen en zien wat het beste bij je past.
eens je een kleed past, zal dat gevoel wel verdwijnen. trust me!

dennis
2-8-2008
 Meld misbruik20-11-2008 11:00:48

Euh... ik ben 1,55m, helemaal niet slank, ook niet heel dik, en ik zag er fantastisch uit op mijn trouwdag afgelopen zomer, ook al zeg ik het zelf... echt waar, je moet jezelf écht geen zorgen maken!

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik20-11-2008 13:20:43

als ik 1 tip mag geven: zorg ervoor dat je een kleed hebt uit 1 stuk, je gaat er direct langer en slanker uit zien!

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik20-11-2008 13:25:29

geen zorgen maken. Die mensen zijn doorgaans heel professioneel en weten dus wat jou je op je mooist maakt. De jurken worden mooi aan jouw lichaam aangepast.

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik20-11-2008 15:08:46

je zit niet alleen met die stress, ik trouw volgende zomer. en ben zeker niet van de grote ben maar zo'n 1.50cm. ook niet slank ma dan ook niet dik (heb juist een buikje-Want idd als je die modellen zo ziet allemaal minstens 1.70cm en slank enzo. en als ik al denk dat er van dat kleed den helft afmoet is ook zo van straks zie ik er het bruidskindje uit ipv de bruid. wanneer trouw je mss?

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik20-11-2008 19:35:30

Hey,

Bedankt voor de lieve reacties. Ik ben nu toch al een beetje geruster. Fin ja, nerveus zal ik morgen sowieso zijn maar das toch ook wel een beetje normaal he.
Wij trouwen op 26 september dus heb nog wel wat tijd om't op mijn gemak te doen maar toch, tegen nieuwjaar zou ik graag gekozen hebben...

Ik zal jullie morgenavond of zaterdag zeker verslag uitbrengen hoe het geweest is.

Liefs,
Evelien

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik21-11-2008 11:40:26

Hey Evelien,

Ik hoop dat je dag vandaag mee valt.
Ik ben net 1 cm kleiner dan jij en woog 60 kg op het moment van ons huwelijk, dus je kan ook niet zeggen dat ik slank ben hè. Ik heb een beetje een blubberbuikje ;-( en dikke bovenbenen en poep. Maar in mijn jurk, zag je dat allemaal niet. Iedereen dacht dat ik enorm afgevallen was vlak voor den trouw, niet dus. Enkel de baleinen in mijn jurk en de snit zorgden ervoor dat ik een plat mooi buikje had en door de A-lijn zag je niets van mijn bovenbenen. Dus... gene schrik, geniet ervan en de verkoopsters weten ook wel met welke jurk ze jouw sterke kanten naar voor brengen en je mindere camoufleren.
Inge
27/09/08

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik21-11-2008 23:26:38

Hey dames,

Jullie steun was fantastisch want het passen is een fijne ervaring geworden! Uiteindelijk bleek ik met heel veel kleedjes mooi te staan en zelfs met een rok en een top(ik snap het zelf nog altijd niet ;-)) en ben ik dus serieus gerustgesteld. Ik heb nog niet beslist omdat ik niet kon kiezen tussen twee exemplaren en omdat ik toch graag nog een paar andere winkels wil zien maar dat zie ik nu helemaal zitten!
Dus aan alle dames met dezelfde schrik als ik, gewoon doen! Je verschiet ervan hoe slank je groot je kan lijken! (heb zelfs aan ons mama geopperd om zo'n paar kleedjes te kopen om elke dag te dragen zodat ik er altijd groter en slanker uitzie ;-))

Groetjes,
Evelien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info