Terug naar overzicht
BesteWij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor allerlei evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan je altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Hebt u nog vragen of wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting
Hey,Dj Hans is echt super!De beste die je kan boeken.www.djhans.be Groetjes
Hey.Wij gaan voor klimaxs music omdat we die hoorden draaien en het goed vonden.Kijk es op zijn site(en nee ik maak geen reclame) www.klimaxsmusic.be Greets femke
Hé Tamara, alle muziek geprojecteerd op scherm als clip, gratis: dvd-opname, fotoshoots, display old/new pics-slideshows, geen overuren/extrakosten....www.wijtrouwen.com/discovideo mail voor multimediavoorbeelden, of meer info@discovideo.begrtz rik
ik ben van Merksem ...cheers, LeBart
Wij hadden DJ Geert van " de trouw die ik wou". En waren super content !x
Hoi Tamara, Wij hebben discobar Focus. Heel dikke sfeermakers.Groetjes
Beste Tamara,Art-Times verzorgt zowel live muziek als DJ voor huwelijken en feesten. Wij fungeren als "Muziekplanner" voor allerlei evenementen.Indien u nog op zoek bent naar een DJ mag u ons steeds contacteren voor vrijblijvende informatie en onze huwelijksbrochure.Met vriendelijke groeten,Kriswww.art-times.be info@art-times.be
dag Tamara ,onze dj's van het dj team high definition of sound , zijn leuke en aangename dj'sindien gewenst kunnen wij u enkele leuke referenties geven van trouwfeesten die zéér geslaagd warenje moet zeker eens een mail zenden voor een offertjemaar ook de prijs is een aangenaam puntdigna_flus@hotmail.comshane_de_max@hotmail.comzo kan u de dj's contacterenproficiat met je huwelijkhdos dj team