Terug naar overzicht
Op mijn zus haar trouw heeft ze ons (bruid, + dames van de suite) opgemaakt.Toch heb ik ze dit jaar niet gekozen voor mijn eigen trouw. Ik had Assita (zus van voetballer Dembélé)werkt met dure producten en Myriam (een ziana). Het resultaat was prachtig !Zelfs mijn zus moest toegeven dat ze er beter uitzag dan op haar eigen trouw....Beiden dames zijn meer dan betaalbaar !x
Hoi ViKan je me dan ook eens de contactgegevens doorgeven van 'Assita' en Myriam? Heb je nog wat meer info misschien? Van waar zijn ze afkomstig, komen ze aan huis, doen ze haar en make-up? Hoeveel vragen ze?Alvast erg bedankt!Annemie
Annemie, Als je die gegevens heb doorgekregen, kan je die aub even forwarden naar mij? Ik zoek ook nog een kapster/visagiste op verplaatsing! Alvast bedankt.LindseyLindsey.Jans@telenet.be
ok lindsey, ik probeer eraan te denken!Ben jij toevallig het buurmeisje van Wendy uit Aarschot?groetjesannemie
halloIk heb haar voor mijn huwelijk. En ik ben zeer tevreden over haar. Ook mijn haar heeft ze gedaan hoe ik het graag heb. Zij gaat ook de suite maquilleren. Ik vind Nada wel een aanraadster.succes hoor :-)