Terug naar overzicht
Grootste keuze in alle moeglijke stijlen heb ik gevonden bij Le Chapeau (antwerpen). La Sposa was ook nog wel ruim qua keuze (maar daar moet je zeker op voorhand je budget duidelijk maken!).
Ik heb heel goede ervaringen met Mia Monta in Zottegem/Brakel. Of dat ze daar echt heel veel modellen hebben, weet ik niet. Ik ben maar in een winkel geweest en ik had direct mijn goesting gevonden.
Kan iemand vergelijken tussen La Sposa en Pierre Yves?
Hallo,Ik was heel tevreden van de keuzes bij Farahlove in Zwijndrecht: goed budget en ze luistert heel goed naar wat je wilt en houdt de kosten binnen de perken. Daar heb ik nu ook mijn jurk net besteld :)Als je echt gewoon eens wilt gaan uitbundig passen, ga dan even langs bij het Bruidsparadijs in Antwerpen, daar hebben ze enorm veel, maar hun prijzen zijn wat hoger dan bij de meeste andere boetieks. Heb ik ook gedaan, zodat ik toch een idee had van wat ik precies wilde hebben.
Hey,Ik ben een paar weken geleden bij Amiga geweest. Het is een beetje jammer dat al de kleedjes in kasten hangen dat je ze niet kan zien. De verkoopster haalt zelf 5 kleedjes die je vooraf kiest uit de rekken en je kan zelf niet echt gaan rondkijken.Het meisje was heel vriendelijk en ze deed echt alles om al de kleedjes zowel te groot als te klein te laten passen.Wel misschien belangrijk, het is er echt veel duurder dan in België een voorbeeldje jurk Reto 400€ meer dan bv bij Moderna in Schepdaal.Binnenkort ga ik naar de laatste winkel waar ik een afspraak heb en dan zet ik mijn hele relaas hier op het forum.Groetjes