Terug naar overzicht
Mijn advies? Niet luisteren naar je moeder. Mijn mama was er ook niet voor te vinden (ze achtte het minderwaardig) en de dag zelf vond ze het super en echt gezellig.Ik zou dus zeggen: overtuig je mama van haar ongelijk :-)Groetjes,Lien
hallo,Je moet zeker je eigen keuze nemen ze! altijd beter zeker als er iets zou mislopen, je weet nooit e! ook moet je even denken dat er geen mensen zijn die moeilijk te been zijn want dan is een (oltimer) bus niet echt handig denk ik. voor het vinden van vervoer is da niet echt moeilijk. wij dachten ook eerst van een auto te gaan huren met chauffeur maar dan kost echt handen vol geld! toen dachten we aan een witte dodge nitra ofzo iets te zoeken en te lenen. ook niet dus. en uiteindelijk hebben we iedereen eens aan het denken gezet dat zij niemand kennen met een prachtwagen! en ja, nu hebben wij voor een 65€ een oldtimer chrysler die ook heeft tentoongestaan bij expo '58. Dus vraag eens raad aan familie en vrienden!!! wie weet...!!!
wie trouwt er????Mijn ma heeft ook maanden lopen zeuren over het feit dat ik een wit kleed had... ale, geldverspilling en bla bla blatot ze het zag op de dag zelf! Ze heeft tegen iedereen lopen verkondigen dat ik het mooiste kleed had dat ze ooit had gezien, mooiste trouwalbum achteraf. (moet je toch ook geen geld aan geven he..)
Het is jou dag : niet de dag van je moeder.Bij de Blauwvoet in Balen hebben ze hele mooie oldtimerbussen. Dit is de voordeligste manier, Als je al de wagens moet huren ben je rap 300 € per stuk kwijt,Bij de Blauwvoet hebben ze ook een hele mooie Citroen Traction Avant van 1955 en hij past bij hun bussen