Terug naar overzicht
Wij trouwen op 04/09/09 in Den Hof! Wij vinden dit een heel mooie lokatie + is nog betaalbaar.Wij waren ook naar het Godshuis gaan kijken maar is toch te duur voor ons: zowel eten als zaalhuur (dit laatste vind ik echt overdreven als je je feest daar geeft!!!).In het Carelshof nog niet geweest maar wel al veel positiefs over gehoord.Succes!xxx
wij trouwen binnen 2 weken (spannend...) in Den Hof! tot nu toe zijn we heel tevreden over hen, het eten, de zaal, ...we zijn ook naar het godshuis geweest, was er onmiddellijk verliefd op, maar het bleek toch te ver weg... blijkbaar moet je daar ook rekenen op serieus wat kosten die er nog bijkomen...het is dus uiteindelijk den hof geworden, en we hebben er nog geen seconde spijt over gehad!
Tof Joke! Weet achteraf zeker eens te vertellen hoe je feest geweest hé!Mag ik eens vragen welke DJ jij neemt?Groetjesxxx
mag ik eens onbeleefd zijn en vragen op welke prijs ik ongeveer mag rekenen in het hof alhe ongeveer he.
Dat hangt er een beetje vanaf wat je wil: receptie gemid.17 EUR pp, diner gemid. 65 EUR pp (incl. drank), drank op avondfeest: forfait van 15 EUR pp, je kan nog allerlei buffetten kiezen en zo voor 's avonds. Anders moet je hen eens mailen en ze mailen je hun prijslijst wel door hoor als je dat vraagt: info@denhof.be.Succes!xxx
bedankt voor je snelle reactie.nu kan ik me toch al wat voorstellen bij prijzen enzo.groetjes
We geven ons trouwfeest op 18/09/2009 in Den Hof. We zijn er al verschillende x gaan eten en de service en het eten zijn tip-top in orde!Ook gaan kijken naar het Godshuis maar inderdaad super duur!Met Carelshof geen ervaringen
Laurence: hebben wij jullie toevallig gezien bij fotograaf Vergauwe? ;-)