Nu Online
Momenteel zijn er 721 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: promotie

20-11-2008 16:21:40
Ik heb al van verschillende gehoord dat als je trouwt een soort promotie krijgt op de reizen 'honneymoon'.
Hoelang kan je daar van profiteren?
Wij trouwen in mei, maar hadden volgende zomer al een andere reis gepland, nog geen honneymoon dus.
Wij zouden onze honneymoon dus jaartje uitstellen, moeten wij dat dan nu boeken, of hebben we nog tijd... maar genieten we dan nog van die promoties?

Freija
23-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 920

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik20-11-2008 17:21:18

Wij zijn ook volop aan het kijken voor onze huwelijksreis, maar ik ben een beetje teleurgesteld. Je komt goedkoper uit als je gewoon vroeg boekt dan dat je huwelijksreis korting neemt. Bij de meeste reizen moet je kiezen tussen vroegboek korting en jonggehuwden korting, en die vroegboekkorting is meestal veel groter.
Honeymoon reizen tellen maar tot een half jaar nadat je getrouwd bent denk ik, er staat zeker een limiet op dus eens nakijken...

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik21-11-2008 8:19:39

Hoi,

wij hebben enkele weken geleden onze huwelijksreis naar Mexico geboekt voor mei 2009: we kregen zowel vroegboekkorting als honeymoonkorting (samen toch ongeveer 500 euro). Voor de honeymoonkorting gold er een tijdslimiet van 6 maanden.

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik21-11-2008 11:05:47

Wij zijn naar Mauritius op honeymoon geweest. kDenk in maart geboekt om in september te vertrekken. Wat hebben wij gekregen: 50% korting op vlucht en verblijf voor de bruid (een serieus bedrag dus), upgrade van half-pension nr vol-pension, upgrade van gewonen kamer nr junior-suite en bij aankomst enkele cadeautjes (cocktail, fles champagne, handtas, T-shirt). Tis dus echt wel de moeite om raad te vragen bij je reisbureau. Wij dachten altijd dat Mauritius onbetaalbaar was en zo zie je maar.
Als je aankomt op je bestemming moet je je trouwboekje tonen, volgens mij is het 1 jaar geldig. Je kan dus gerust ff wachten om op honeymoon te gaan. Vermeld het dan wel tijdens het boeken.
Succes

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik21-11-2008 11:30:18

@ Charlotte,
Moet dat het trouwboekje zijn of is ook het papier voldoende dat je van den burgerlijke stand krijgt?
Inge

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik21-11-2008 11:48:04

Even navragen wat je nodig hebt om die korting en dat extra te krijgen.
Wij moesten gewoon op voorhand een papier van de gemeente afgeven aan het reisbureau.
Dus geen gesleur (ik bedoel dat het niet verloren kan gaan) met je trouwboekje...

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik22-11-2008 19:25:17

Bij het boeken hebben wij niets moeten tonen, enkel bij aankomst in hotel ons trouwboekje voorleggen.

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik22-11-2008 22:30:52

Freja,

Je kan van honeymoonkorting genieten tot 6 maanden na je huwelijksreisdatum. Gewoon een bewijsje van trouw of ondertrouw binnenbrengen bij je reisbureau en je trouwboekje meenemen op reis.
Momenteel lopen de grootste vroegboekkortingen, dus ga maar eens kijken!

groetjes

Cindy
travelangelke@yahoo.com

www.kenencindy.bruiloftsite.nl

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik24-11-2008 16:59:55

Ik veronderstel dat je buiten de schoolverloven meer korting krijgt dan in de zomer. Aangezien ik kleuterleidster ben, moeten we in de grote vakantie op reis dus vrees dat we zowiezo een pak meer gaan betalen.
We zullen ook nog eens langs gaan bij een paar reisbureau's, ben nu alleen de vroegboek catalogusen gaan halen en daarin was ik dus behoorlijk ontgoocheld. (reizen naar egypte, canarische eilanden...)

Groetjes,
Inge (1/8/2009)

Freija
23-5-2009
 Meld misbruik24-11-2008 18:49:32

bedankt voor de reacties.

Bij ons is het zoizo ook voor in de vakanties, sta in het lager.
K ga me ook eens inlichten bij het reisbureau... want trouwen in mei 09 en vakantie zal miss maar kunnen doorgaan in juli 10...
Zoizo reizen doen we toch ze :d

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums