Terug naar overzicht
Ik dacht dat dat begon vanaf 2000 euro
hey, dat was ook mijn lievenlingsmerk toen ik op internet zocht naar een kleedje dat me aanstond... en toen ik ging gaan passen, zei ik dat ook meteen, MAAR: 3700 euro was het minimum van prijs van de kleedjes die ze hadden van rosa clara! je hebt ook wel nog Two by rosa clara, die kleedjes zijn goedkoper.grtjs
De prijzen varieren, maar inderdaad ook richting hogere prijscategorie.Kijk hier eens:http://blog.webboda.es/catalogo-rosa-clara-2009-modelos... kijk ook zeker in de tekst eronder en naar de andere linkshet is wel in't spaans maar de prijzen versta je welik heb al gemerkt dat de prijzen op die site wel redelijk kloppenGroetjes!
Hey!Ik heb gehoord dat de kleedjes van Rosa Clara tussen de 2000 en 5000 liggen, dus wel een vrij hoge prijscategorie...Groetjes,Marie16.05.2009
Ik heb er van Rosa Clara Two gezien die een pak goedkoper waren!!! En zeker even mooi!
In antwerpen gaat er midden december een winkel open die exclusief Rosa Clara verkoopt. Zij stonden dit jaar op de huwelijksbeurs. Het eerste dat Mv. van de stand zei was ' onze kleedjes starten vanaf 2000 euro'.... dat geeft je al een idee niet? Die reeds van Rosa Clara Two zou rond de grens van 2000 liggen. Dat heb ik er maar onmiddellijk eens bijgevraagd. Waar je er echter goedkopere hebt is bij MisaMOda in Hasselt. De eigenares heeft ooit nog voor ROsa Clara gewerkt en kan zo aan goedkopere prijzen geraken. Wel moet er bijgezegd worden dat zij de onderrokken wel in het kunststof en geen zijde koopt, waardoor de prijzen gunstiger uitvallen.. Maar een onderrok ziet anderzijds eigenlijk niemand... Veel succes !
Wat is het adres van die winkel MisaMOda in Hasselt?Ik vind er niets van op het internet
Hallo,Ik ben 2 weken geleden in een showroom van Rosa Clara geweest.De prijzen van Rosa Clara modelen zijn tussen 2000 à 3500 euro, prijzen van Two by Rosa Clará liggen tussen 1300 à 2500 euro. In antwerpen gaat er midden januari een winkel open die exclusief Rosa Clara en Two by Rosa Clara verkoopt. Groetjes,
hai,ik heb bij Issa Moda in Hasselt een kleed van de TWO-collectie Rosa Clara gekocht voor 1680€. De gewone collectie ligt een stuk duurder. Het is veel geld wel maar ik ben nog steeds even gek van mijn kleed en ik ben er zeker van dat ik op 10 juli ga schitteren!groetjes,Kim
Rosa Clara heeft een zeer mooi lijn. prijs tussen 500euro tot .....De prijzen ligggen een stuk lager dan de traditionele merken