Terug naar overzicht
hé, ik ben zelf eens naar een vrijgezellenavond geweest waar ik niemand kende (behalve de bruid natuurlijk). In het begin is dat wat zoeken, maar het was zeer tof, en dat is ook leuk voor op het trouwfeest....Bij mij is het ook zo dat de vriendinnen enorm verspreid zijn. Mijn zus (getuige) gaat mijn vrijgezellenavond organiseren en ik ga haar de namen geven van de mensen die ik er zeker bij wil!grtjs
HalloIk heb ook een heel diverse vriendenkring...allemaal keitoffe madammen ma die mekaar ook ni echt kennen. Mijn zus was meteen warm om dat samen met mijn getuige te organiseren (ook al kenden ze mekaar niet goed), ik heb mijn werkdata en lijst doorgegeven en zij hebben alles samen met 2 andere vriendinnen georganiseerd. Het was zeer leuk en je moet maar denken ze hebben altijd al 1 ding gemeen en daarvoor zijn ze uiteindelijk aanwezig. Geniet er maar van, hoe divers de vriendenkring ook is, het is altijd leuk om ze eens allemaal samen te zien. Met de jongens erbij zou ik niet doen, das echt niet hetzelfde.veel succes ermee groetjes Laetitia
Mijn zus is ook mijn getuige, maar die is ab-so-luut niet organisatorisch aagengelegd en heeft al min of meer laten weten dat ze het niet echt ziet zitten om iedereen op te trommelen. En het is toch een beetje traditie dat de getuige van de bruid dat organiseert, dus ja...Dacht idd dan gewoon zelf iedereen bij elkaar te krijgen, maar vraag me af of dat niet een beetje raar overkomt.
Bij de vrijgezellenavonden waar ik al naartoe ben geweest waren er altijd verschillende meisjes die elkaar niet kennen. Wij zijn ook telkens met de mannen samengekomen (zo rond 1u 's nachts) en dit was altijd heel leuk.groetjesVanessa
Ik heb aan de vriendin die mij het beste kent gevraagd om alle ste organsieren, want ik zie mij getuige dit ook iet direct doen. En hoewel er mekaar helemaal niet kennen, denk en hoop ik dat dat wel in orde komt met de organisatie. Ik hebgehoord dat ze al verschillende keren hebben afgesproken (ze komen dan nog eens uit allemaal andere provincies) en al heel veel gemaild, het zijn allemaal sociale mensen, dus ik reken er op dat het in orde komt!
HoiWij hebben net hetzelfde probleem maar dan langs beide kanten! Ik vind het wel raar om iemand een vrijgezellenfeestje te laten organiseren en dan de nummers van de vrienden en vriendinnen door te geven. Het verrassingseffect is er dan af, maar ja, het zal niet anders kunnen zeker?Ik heb er wel een beetje schrik voor want je eigen vrienden vinden elkaar mss niet zo tof. Enkele jaren geleden was er bij ons in de vriendenkring van het bruidspaar een enorme ruzie los gebroken omdat iedereen zijn zin wilde doordrijven in de organisatie van het vrijgezellenfeestje. De bruid in kwestie heeft het gelukkig niet gemerkt op het moment zelf, maar écht genieten was het toch niet hoor. Ik heb daar zelf ook wat schrik voor...xxx
bij mij had mijn beste vriendin zelf voorgesteld om het te organiseren.Ik wist dan wanneer het doorging, op welke dag alleen, en ik mocht de gegevens van wie ik er bij wou hebben doorgeven.Ik heb de gegevens van mijn ventje zijn vrienden ook doorgegeven aan zijn vrienden.Ik vond dat niet meer dan normaal.Want ze moeten maar eens iemand vergeten...of bij mij was er bijvoorbeeld een groep waarvan ik dacht: uitnodigen of niet... en die beslissing heb ik toen gemaakt, en niet mijn vriendinnen.Dus voor mij is het helemaal niet raar om te vragen of er iemand zich achter wil zetten.Het lijkt me wel heel raar om het zelf te doen...GroetjesHeidi13/09/2008