Terug naar overzicht
Vooral niet vergeten: GENIETEN(je reactie is normaal hoor, tzal hier niet veel beter zijn)Groetjes
Hey Joke,Als je al dat plannen met plezier en overgave gedaan hebt dan ga je zeker niets vergeten zijn. Ik denk dat ik ook dat gevoel zou hebben dat ik iets vergeten ben maar beter zo dan omgekeerd zeker?Heel veel sterkte, hoop dat je je snel weer beter voelt en geniet van je dag.Ik duim voor je!Groetjes,Evelien
Hoi Joke,Wij trouwen ook over twee weken en ik heb nog helemaal geen stress... Wat eigenlijk een beetje raar is voor mij, want ik ben een ongelofelijke stresskip. Heb wel al enkele slapeloze nachten gehad maar meestal kan het probleem waarover ik lag te piekeren de dag erna opgelost worden. Wij zitten nu ongeveer even ver als jou, denk ik. De menukaarten zijn in de drukkerij en de misboekjes die gaan we zelf afprinten.. Ik moet ook nog enkele zaken halen en in orde brengen, maar tot nu toe ben ik echt rustig..Dus even diep ademhalen en geloof mij, alles komt altijd goed!Groetjes en een mooie huwelijksdag toegewenst.