TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
21-3-2009
|
20-11-2008 22:29:20
Hallo, mijn jurk is van Leijtens Creations. De prijs was 1200€, als ik je een tip mag geven. Als je een jurk koopt van Leijtens vraag dan op hun site de catalogus aan. Zij sturen u namelijk een formulier op dat je samen met je aankoop bon moet terugsturen en dan krijg je een weekend kado. Dat is mooi meegenomen als je daar je zin in hebt gevonden. Veel succes met je zoektocht
|
|
Sofie
|
21-11-2008 9:46:28
Hoi,
Leijten heeft min of meer 2 collectie's. Bij Mode Show in Geraardsbergen heb ik gezien dat er reeds zijn vanaf 795,-. Dit zal natuurlijk van model tot model afhangen. Momenteel kan je ook nog via het site een geschenkbon winnen twv 100,-. Toch ook mooi meegenomen.
Grts
|
|
Veronique
15-5-2009
|
21-11-2008 10:56:56
Hoi Sabrina
Ik heb ook een kleed van Leijten en heb 639 euro betaald (enkel voor de jurk). Het is geen witte/ivoren jurk maar wel eentje van de nieuwe collectie. En inderdaad, als je bij Leijten een jurk bestelt, dan krijg je een hotelcheque cadeau(voor de overnachtingen) die geldig is in Nederland, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Engeland/Ierland en natuurlijk België.
Groetjes en nog veel succes met de zoektocht. Véronique
|
|
Kim
12-9-2009
|
21-11-2008 12:15:14
Die van mij is chocoladebruin voor 599€
Groetjes Kim 12-09-2009
|
|
sabrina
13-6-2009
|
21-11-2008 13:17:38
bedankt voor jullie reacties had al een catalogus besteld.
want vind de jurken van leijtens wel prachtig.
groetjes sabrina
|
|
daisy
25-9-2009
|
21-11-2008 14:44:11
hallo, mijn kleed is ook van leijten,ik heb 1329 euro betaald allen voor het kleed , ik had het gezien in de cataloog en was direct verkocht, zonder de prijs te kennen natuurlijk. maar ik ben er wel superblij mee en het leuke is dat er ook nog aanpassingen kunnen gebeuren zoals je zelf wilt.ik heb er een bloem laten bij zetten en ook een haltermodel van laten maken.
veel succes met het kiezen daisy 25/09/2009
|
|
Deborah
9-9-2009
|
28-11-2008 12:54:15
Hallo bruidjes,
Ik ben naar een opendeurdag geweest bij Couture Anne in Aalst en daar werden kleden van Leijtens Creations geshowd. Ben nadien nog effe teruggegaan naar winkel om een kleed te passen dat me was opgevallen aan 899 euro en toen ik het aantrok was ik meteen verkocht, dus ik heb geluk; 1 winkel, 1 kleed en meteen prijs! Bovendien is het kleed half trouwkleed, half suitekleed.. kan ik later nog combineren voor andere avondjes omdat het 2-delig is.. Ik had ook de catalogus op site beteld en heb het formulier gekregen dat ik samen met mijn bestelbon moet opsturen voor gratis weekend..maar de vriendelijke mevrouw van Couture Anne had het me ook al verteld er recht op te hebben... Groetjes allemaal
|
|
saskia
7-9-2007
|
30-11-2008 9:52:12
hey
ik had ook een leijten, van de collectie special moments, een bordeaux kleed in twee stukken. komt ook van bij couture ann in aalst en ik dacht dat ik er ongeveer 1250 euro voor betaald heb (is al anderhalf jaar geleden...)
groetjes sas
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|