Terug naar overzicht
Hoi Petra,Wij zijn twee jar geleden in september naar Jamaica geweest en verbleven in clubhotel Riu Ocho Rios.Een prachtig hotel, maar wel zeer groot. Het is het grootste van Jamaica naar t schijnt.Toen wij er waren was het niet volgeboekt, dus hadden wij geen last van teveel mensen.Jamaica zelf is een mooi land en uiteraard zijn ze daar gek van Bob Marley...Moet wel zeggen dat de Amerikaanse invloed er duidelijk te voelen is.BVB het hotel was all-in en de amerikanen staan daar te zwaaien met hun dollars om fooien te geven. Wij europeanen zijn eerder geneigd later op de vakantie een fooi te geven.De helft van het personeel gaat achter de dollars van de amerikanen en de andere helft begrijpt het verschil.Wil het nu niet zo categoriek voorstellen, maar anders wordt dat hier een epistel van 10 blz ;-)Moesten jullie nog twijfelen : dominicaanse republiek is ook de moeite.Qua natuur en eiland minder dan jamaica, maar de vriendelijk is onbetaalbaar !!Waar jullie ook gaan, geniet er met volle teugen van !!!!
Hey Petra, Ik ben een kleine maand geleden op studiereis geweest naar Jamaica, wat ik persoonlijk zéér leuke hotels vond zijn volgend:Bahia PrincipeCouples resort Riu Ocho RiosJe kan nu al boeken, dan geniet je van de grootste vroegboekkortingen!Als je meer info wil of een prijsberekening:travelangelke@yahoo.comgroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
Wij zijn ook op huwelijksreis vertrokken naar Jamaica. Wij hadden de RIU Negil genomen. Een droomplaatje !Als je nog tips wenst, laat het maar weten.xPS: in Couples Resort gaan ze totally nude...ik ben nu ook niet bepaald verlegen maar had nu echt geen zin om heel den dag een strand van Bredene te zien.x
:-) ik ook niet echtBedankt voor jullie reactie!GroetjesPetra