Terug naar overzicht
Oei !!! inderdaad een bummer !!! Maarja de moed niet opgeven er zullen er nog wel zijn, en goede...Van die dingen horen er nu eenmaal bij !! Stressen is normaal maar je mag vooral niet opgeven !! Ik zou op google eens zoeken naar amateur fotografen of studenten, die zijn ook niet duur en meestal ook wel goed !! Veel succes !!
hey VeraWij hebben iets soortgelijks voorgehad, maar dan met de DJ.Ineens kon die ook niet meer en die deed het ook aan een vriendenprijs.Het is niet leuk natuurlijk, maar je moet er mee om hé.Begin te zoeken naar fotografen en schrijf hen aan.Er zal er wel één tussen zit die aan je eisen voldoet.Uiteindelijk zijn er genoeg hé.een tip: http://www.foto-vision.be/ Zeer sympathieke mensen, die van alle shoots en locatie shoots doen.Of ze trouwers doen, dat vraag je best eens aan hen zelf! Maar ik heb er goede ervaring mee!
hey Vera,Wat spijtig dat je zo'n slechte ervaring moet meemaken.Maar je mag de moed niet op geven!Er zijn nog fotografen!Wij hebben foto meirezonne(kijken even op google).Het is een super lieve en enthousiaste vrouw en heel budget vriendelijk ook!Kijk alvast even.Veel moed en laat je hoofd niet hangen.Groetjessophie 31/10/2009
das niet plezant, als ik jullie kan helpen, wij hebben christ vilez uit ardooie en hij vraagt ook maar 500 euro plus het voordeel dat ze met 2 fotografen komen. www.christvilez.be
Onze fotograaf was Sven Bruggeman van www.creative-solutions.be . Redelijk van prijs!Good luck!
Hoi Vera,Da's inderdaad tegenslag. Ik kan geloven dat je er slechtgezind van loopt.Nog een "geluk" dat hij het jullie direct heeft laten weten. Als hij dat pas over een paar weken/maanden had gemerkt, zou het probleem heel wat groter zijn.Wij moeten ook nog op zoek naar een fotograaf, en ik heb geen enkel idee waar te beginnen. Misschien bij de ideetjes die hieronder al gepost zijn...Liefs,Nele
Hey Vera,de moed echt niet laten zakken. Zou er ook het hart van in zijn, maar uiteindelijk komt het altijd weer goed.Wij wouden ook een goede en budgetvriendelijke fotograaf en hebben na verschillende gesprekken gekozen voor Wouter van artxpo.Hij heeft zelfs avondles in fotografie wat toch weer een pluspunt is vind ik.Hij is eveneens budgetvriendelijk en indien je nadien een album wilt gebeurt dit volledig in samenspraak tussen koppel en fotograaf.Ik had er een zeer goed gevoel bij.Misschien even horen... Succes verder en sterkte!!
Bedankt voor jullie bemoedigende woordjes :-) Ik ben druk op zoek naar een andere fotograaf. Helaas zit er tussen jullie aanbevelingen niet echt iemand van bij mij in de buurt (omgeving Hasselt). Als iemand in Limburg een goede fotograaf kent, laat het dan maar weten!
wij hebben ook christ villez, is idd een eindje van jullie, maar hij gaat echt over het hele land hoor.groetjes
Dag Vera,Misschien kan mijn broer je helpen, hij heeft de foto's van de fotoreportage van mijn huwelijk ook gemaakt, en ze zijn schitterend geworden.zijn website:http://www.fotografie-sprinky.be/home-1.htm Zeg hem maar dat je via Heidi hem hebt gevonden.Is zeker omgeving Hasselt.GroetjesHeidi13/09/2008
Kan je niet vragen aan die vriend of hij niemand weet. K weet niet wanneer je trouwt. Fotografen zijn wel vaak vroeg geboekt, maar je zal altijd wel een goede vinden hoor.
Helaas kent die vriend geen andere fotografen. Voor hem is dit pure hobby en hij heeft volgens mij zelfs geen lessen of cursus gevolgd. Ik heb er nog twee andere op het oog, waarvan eentje €700 kost en mijn vriend vindt dit erg duur... Voor mij maakt het al lang niet meer uit!