Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VRIJGEZELLENAVOND

21-11-2008 11:19:12
Hellow brides,

Morgenavond is mijn vrijgezellenfeest en begin al wel serieus zenuwachtig te worden... Hoewel ik weet dat ik mij vriendinnen ten volste kan vertrouwen dat ze er geen smerige boel van zullen maken, gaat mn tikkertje toch wel een beetje sneller slaan bij de gedachte dat het morgen zover is.

Zijn er nog mensen die dit weekend hun vrijgezellenavond vieren en toch ook wat zenuwachtig zijn?

Grrrrrrrr, spannend :-)

Liefs,

Jill

Jill
24-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 384

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik21-11-2008 15:30:57

Niet stressen en er vooral van genieten !!!
Mijn vrijgezellen moet nog komen, maar ik heb er het volste vertrouwen in.
En zo te lezen moet je geens schrik hebben dat je vriendinnen iets ineen hebben gestoken wat je absoluut niet leuk vindt...

En sta open voor alles wat ze je vragen.

Have fun !

Isabelle
27-7-2008
 Meld misbruik21-11-2008 21:38:44

Dag Jill,

Morgenavond... is ook mijn vrijgezellenavond! Ben (nog) niet zenuwachtig, wel nieuwsgierig, maar heb het volste vertrouwen.

Geniet ervan en laat achteraf eens weten hoe je het hebt gehad.

Grtz.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...