Terug naar overzicht
Eclairkes, fruitsla, chocomousse, sorbet, snoepjes,...
verschillende soorten ijs, tiramisu met speculoos (lekkerrrrr), donkere en witte chocoladefontein, slagroomsoesjes...smakelijk alvast :)!
wij hadden :fruitsla 8soorten ijs +verschillende soorten saustirramesu,javanaischocoladesoezen met merengewitte en pure chocolademousse ,sabayonmini eclairs,bavarois,creme-bruleeen taart om aan te snijden en ben nog iets vergeten denk ik :)voor eder wat wils laten we maar zeggenxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Als we dan echt onze raad mogen geven:-iets met witte chocolade (chocomousse of witte chocoladefontein)- tiramisu- crème brulée- bavarois- slagroomsoesjes- vers fruit- ...ik kan zo wel uren doorgaan. Dat is de reden waarom wij zelf ook voor een dessertbuffet zullen gaan...groetjesVanessa24/10/09
- fruitsla- ijs- rijstpap- taart- chocolademousse
Wij hebben ook nog kaas met brood voor in de latere uurtjes in ons dessertbuffet zitten. Voor de rest zijn de alle lekkere dingen al vernoemd geweest!Succes ermee!!!
Hoi Patricia,ik ben ook een echte snoepkous dus wij hebben gekozen voor een uitgebreid dessertenbuffet met veel van de dessertjes die hier al genoemd werden. Wat ik persoonlijk ook onmisbaar vind is een prachtige bruidstaart! Wij hebben er eentje besteld bij De Koekjesfee, haar taarten zijn ware kunstwerkjes!Groetjes,Liese09/05/2009jurgenenliese.bruiloftsite.nl
mmmmmmmmmmmmmm........ik zou alles proberen om mini te nemen, dan kunnen mensen van meer proeven- petit fours- chocomousse- chocoladefontein- aardbeien met witte chocolade- tiramisu- creme brulee- eclairkes- kazen (voor mindere snoepers als ons)
In ons dessertenbuffet zit chocolademousse, tiramisu met aardbei, rijstpap, ijs met vers fruit en espressotaart (vraag me niet wat dat laatste is, want dat ben ik vergeten ;-)).
Hey Patricia!Een dessertbuffet vind ik de beste keuze!Wij hebben dat ook gehad op ons huwelijk en de mensen spraken niet anders als lof.Ons dessertbuffet werd door de zaal voorzien en had heel veel dingen:- flantaart- ijstaart- fruittaart- éclairs- crème brulé- hoorntjes met ijs- cake- fruitschaaltjes- chocomousse- pudding- chocoladetaartHet was echt super!