TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
5-9-2009
|
21-11-2008 15:20:05
Hey Daisy Wij hebben zowat hetzelfde maar dan met nonkels en tantes en nichten en neven. Wij hadden ons van in het begin voorgenomen om ons te beperken tot de naaste familie (broer, zussen, ouders, grootouders, meter, peter) en naaste vrienden want mijn tantes/nonkels/nichten/neven zie ik nooit. Nu is er 1 tante gesjiekt omdat ze niet is uitgenodigd. Wij willen ook gelijk doen voor iedereen. Enerzijds is het ons niet waard om er ruzie voor te krijgen maar anderzijds willen we ook niet toegeven om boel te vermijden. Dus we blijven bij ons standpunt: 't is ons feest, wij betalen, en iedereen gelijk. Dus ik geef je 100% gelijk! En wie dat niet kan begrijpen heeft pech. Succes! xxx
|
|
Sofie
19-9-2009
|
21-11-2008 15:27:54
Hoi Daisy,
Persoonlijk deel ik je mening. Kinderen horen eenmaal niet thuis op een trouwfeest. Ja sorry, daarvoor zijn er gelegenheden genoeg om samen met de kinderen te feesten. Het is al een hele klus waarschijnlijk om ze allemaal al toe te laten op de receptie.
Uiteraard versta ik ook dat je er moeilijk ruzie kan over maken met je zus. Als nu een andere broer of zus met kinderen eens met haar gaat praten over het feit dat hun kinderen er niet gaan zijn en dat zij daar geen problemen mee hebben...
Veel succes !!
|
|
Nathalie
4-4-2009
|
21-11-2008 15:44:48
Dag Daisy ik ben het ook helemaal met je eens; jouw trouwfeest, jouw wensen zijn de 'wetten', sorry maar zo is het. Jij beslist geen kindjesfeest, dan moet dat gerespecteerd worden. Troost je, ik heb zelf ook met zo'n netelig probleem te kampen; mijn 'schoonzusje' heeft sinds kort een baby (heel onverwachts,ze woont nog thuis, had het niet gemerkt dat ze al 4 maanden was, allez je hoort het al, leeftijd vernoemen is niet nodig zeker??) en nu gaat ze er maar vanuit dat die baby welkom zal zijn op het stadhuis; als ik iets NIET wil is het een griezelende baby die zit te mormelen tijdens die administratieve afhandeling op het stadhuis. Ik had ook duidelijk gezegd, GEEN KINDJES, ik had ook familie en vrienden al hierover ingelicht en nu gaat zij daar staan met die baby. En ... ik kan er weinig van zeggen want het is tenslotte de baby van de zus van mijn toekomstige ! Ik heb dus alle begrip voor je situatie. Nathalie
|
|
benny
|
21-11-2008 18:23:48
als je zus er een probleem mee heeft zoek dan een alternatief bv dat de kinderen van alle zussen en broers in een kinderopvang terecht kunnen eventueel met overnachting en dan hoeven de ouders van de kinderen niet speciaal vroeger naar huis te gaan.
|
|
Natalie
17-7-2010
|
21-11-2008 20:33:56
Hey!
Ik begrijp je situatie zeer goed! En je hebt groot gelijk!
Een huwelijksfeest is geen kinderpartijtje vind ik ook. Zelf hebben we 3 kids en zelfs deze gaan na de receptie elk bij een vriendje slapen. Want ik denk dat ze anders een beetje verloren zouden lopen tussen al die volwassenen. Dus bengeltjes zijn welkom voor de receptie maar ons trouwfeest is voor de 'grote' mensen.
Verder heeft mijn toekomstige ook nog neefjes en nichtjes die nog jong zijn en we hebben beslist dat al die nog geen 16 is bij de kinderen wordt gerekend. Jammer maar we moeten ergens een grens trekken! We komen nu aan een 120pers voor het avondfeest en dat is echt wel genoeg. Als er dan nog eens een 40 kinderen tussen 1 en 14 bijkomen wordt het te groot en ook een hele klus om entertainment te voorzien voor hun.
Enfin, 't is jullie feest en jullie keuze, dus gelijk wie (ook uw zus) moet die keuze respecteren.
Nog veel plezier bij de voorbereidingen en veel succes!!!
Grts, Natalie
|
|
Stephanie
4-10-2008
|
21-11-2008 21:50:46
vind dat je groot gelijk hebt bij ons is niemand van de kinderen onder de 6gekomen behalve dan eentje van 9omdat hij bruidskindje was en er voor hem echt geen opvang was kunnen geregeld worden alle andere kindjes zelfs mijn 2petekindjes die ook bruidskindjes waren zijn niet kunnen komen wij hadden een dansfeest tot 3uur en een kind verveelt zich daar toch dood en zijn wss heel moe dus kunnen daar niets komen doen blijf op u strepen staan xxx Stephanie
|
|
Liesbeth
17-5-2008
|
24-11-2008 10:31:33
hey Daisy
Wij wilden ook geen kinderen op ons avondfeest. Ik denk dat veel koppels daar zo over denken. Ik vind dat jou niets te verwijten valt. Je hebt altijd mensen die hun zin willen doorduwen en koppig willen zijn. Daar mag je idd niet aan toegeven. Als je zus er echt wil bijzijn, zal ze er wel bijzijn, tenzij ze niemand vindt om op de kinderen te letten, maar dat is een ander verhaal natuurlijk. Ik begrijp je frustratie, maar je kan niet voor iedereen goed doen, zie dan maar dat je vooral voor je verloofde en jezelf goeddoet. Geniet ervan!
|
|
daisy
25-9-2009
|
24-11-2008 14:37:22
hey iedereen, bedankt voor alle reacties.we hebben mijn zus laten weten als ze wilt komen met al haar kinderen dat ze enkel welkom was op de receptie.ze begon al de rest van de familie tegen mij op te zetten, maar dat is niet gelukt(ik ben namelijk de chou van de ganse familie).ze ging er nu nog eens over nadenken, en ander moet ze maar blijven van waar ze komt. we gaan er ons hoofd zeker niet door laten hangen.
nog eens merci daisy en lieven 25/09/2009
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|