Terug naar overzicht
Imke, mijn ventje had een kostuum gevonden van Cossmo bij Deville in Turnhout. Maar hij heeft een vrij grote maat. Hij had ook een heel mooi kostuum gezien, ook bruin, met een gilet en sjaal. Maar al de stof is weg bij de leveranier, dus konden de winkel de stof niet meer bestellen. Als gevolg van de ene dag op de andere geen kostuum meer. Maar het is een prachtige collectie.GroetjesKim
mijn ventje had zijn kostuum van het bruidsparadijs te merksemdenk dat hij een €500 heeft betaald voor broek gilet vest en italiaanse crevatteeen hemd ben ik gewoon bij een groothandel gaan halenxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Hallo,Bij "Vergo" in Sint-Katelijne-Waver (tegen Mechelen) verkopen ze trouwkostuums van het merk Cossmo. Qua prijsklasse scheelt dit niet veel van de trouwkleedjes voor bruiden (dus ook al snel tegen 1100-1200 euro), maar t zijn echt wel knappe kostuumkes (ik ben wel mee mogen gaan kijken :-)!groetjes
dank u voor de reacties!Ik denk dat ik de mama van mijn vriend ga meesturen. Die heeft mijn kleed gezien en die kan mijn vriend wel in de goede richting duwen (hoop ik toch). Ik verschiet toch van de prijs... ja we zullen wel zien he.Nog veel succes allemaal!Imke
Dag Imke,Bij De Waele in ST. Niklaas hebben ze ook Cosmo, ben deze week di met m'n vriend, mijn vader, zijn moeder gaan kijken :)Het was als ik me niet vergis, 940 Euro ongeveer voor een kostuum, dus broek, vest & ondervest. Een hemd van Cosmo was 200 Euro.Héél vriendelijke bediening...Groetjes & succesMarieke 18/04/2009