Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoveel stress... wie nog?

21-11-2008 21:54:31
dag bruidjes

messchien eens iets helemaal anders maar moet toch eens mijn hart kunnen luchten.

Ik zit de laatste tijd met zoveel stress. Wij trouwen op 14 februari 2009, niet meer zolang dus. Maar er is zoveel werk aan. Ik vind het wel leuk hoor, heel leuk zelfs, maar ik voel me niet zo gezond, ik ben gans de tijd ziek. Eerst heb ik iets aan mijn maag, dan altijd maar migraine (had dit vroeger ook al), heb dan een grote verkoudheid gehad (men dacht toen dat ik hoofdpijn had door mijn sinussen, heb toen ook een ct-scan moeten laten nemen en ook antibiotica, en ze hebben niks gevonden), dus stelde de arts voor dat het toch migraine is. Die hoofdpijn is nu al een dag of 3 weg en zit nu opnieuw met een grote verkoudheid. Heb dan nog ruzie gehad op het werk. Er ligt iemand in mijn kennissenkring op sterven (darmkanker) en ik hoorde van mijn broer vanavond dat een goeie vriend van hem (die ik ook ken) lymfeklierkanker heeft (is maar 18 jaar). En dan nog enkele familiale problemen, ruzies enzo...
Je zou dus voor minder stress hebben, maar ik heb het gevoel dat ik er niet meer uit raak. Kent nog iemand dit probleem? Ik heb al heel veel naar de dokter geweest en ik durf niet meer gaan. Gelukkig heb ik zo'n lieve verloofde die me steunt maar toch...

Sorry voor al dat geklaag.

groetjes

Sharon
14-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 372

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik22-11-2008 8:17:43

Hey Sharon,

Ik kan je volledig begrijpen!
Mijn vader is in januari overleden na een lang gevecht.Hij was altijd bezig over trouwen. Ik moest er eens dringend werk van maken. Ik vertelde hem dat ik het ging doen vanaf het moment dat hij uit het ziekenhuis was omdat ik doodgraag wilde dat hij er nog bij was... Ik heb deze belofte nagekomen alleen... hij gaat er niet bij zijn. De voorbereidingen confronteren me enorm dat hij er echt niet meer is en er ook niet bij gaat zijn. Dit freet aan mij. Wat er nog bijkomt is dat er sinds het overlijden alleen nog ruzie is in de familie. Mijn grootvader is in augustus ook nog eens overleden. Nu heb ik vorige maand te horen gekregen dat mijn ander grootvader kanker heeft en de prognose niet goed is...het kan wel tellen dit jaar... en ja hoor ik sukkel hierdoor ook enorm met mijn lichaam...continu moe, hoofdpijn, misselijk, lumbago,... Ik durf ook niet meer naar de dokter want daar is de conclusie steeds hetzelfde nl stress.
Ik weet ook niet meer wat te doen, en kan je dus ook geen advies geven. Ik vertel je dit alleen maar omdat je dan toch het gevoel hebt dat ge niet de enigste bent met deze problemen.

groetjes

Imke

Inge
24-4-2009
 Meld misbruik22-11-2008 11:49:11

Hey,

Inderdaad, jullie zijn niet de enige. Ik herken jullie verhaal volledig. Momenteel heeft een zware keelonsteking mij geveld. Mijn vader is vorige week geopereerd van kanker en ik brand alle dagen een kaarsje dat de miserie niet erger wordt. Hierbij ook enkele familiale problemen en het verhaal is compleet. De klachten zijn hier ook dezelfde: rugpijn, hoofdpijn, maaglast, bijna tot depressie toe. En één diagnose stress!! Het enige verzet dat ik heb is me bezig te houden met ons huwelijk. Soms vrees ik, wat als ik op onze trouwdag zelf ook weer ziek word??

Groetjes,
Inge 25/04/2009

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik23-11-2008 18:01:46

Dames...

jullie moeten jullie echt verzorgen!! Misschien is het een idee om eens naar een psychiater te gaan, niet dat jullie dat nodig hebben, maar mss kan hij / zij jullie helpen om alles in zijn context te zien. Of eens gaan sporten om alle stress uit jullie lijf te krijgen! Dat helpt echt, geloof me.

Jullie hebben het echt niet gemakkelijk, maar probeer jullie te concentreren op jullie eigen leven, en neem er niet de problemen van jan en alleman bij. Je kan niet alle miserie van de wereld oplossen. Het siert jullie, maar als jullie er aan onderdoor gaan, dan moeten jullie jullie focussen op jullie zelf.

Hou jullie sterk!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...