Terug naar overzicht
Dag sabrinaIk ben vorige week bij couture anny jurken gaan passen. Ze is heel vriendelijk en prijs kwaliteit valt zeker goed mee. Mijn ma en ik zijn verschoten van de prijs want die valt heel goed mee. Voor 600 euro heb je al een prachtig kleed. Heb nog geen besteld ga nog eens rondkijken maar heb daar al zeker mijn zin gevonden.Groetjes
Hoi, ik heb mijn kleed bij haar gekocht. Een zeer vriendelijke dame, dringt zich niet op. Heeft ook enorm veel ervaring met bruidjes, mijn tante is 10 jaar geleden getrouwd en haar jurk kwam ook van daar.Veel succes
Hey SabrinaCouture Anny is de eerste winkel waar ik geweest ben en ik had direct mijn jurk gevonden. Nadien ben ik echter beginnen twijfelen en ben bij Couture Ann geweest en heb daar dan ook mijn jurk gevonden. Maar het is zeker en vast een aanrader, het is een hele lieve dame en of je nu voor een jurk van 600 euro gaat of eentje van 1200 euro, daar maakt ze geen enkel probleem van. Ga gerust eens langs zou ik zeggen.Veel succes en geniet van het passen.Véronique
Je vind er inderdaad betaalbare kleedjes, maar zelf vond ik het beetje een 'platte' winkel: zij was redelijk boers, de winkel klein en kitcherig... Ik vond het absoluut geen aanrader. Couture Ann in Aalst daarentegen heeft kleedjes van dezelfde prijsklasse, maar is op en top in orde!