Terug naar overzicht
Cote a l'os vraagt om een sterker afsmakende wijn, zeker geen witte wijn.7 euro/fles voor een passende wijn is zeker niet overdreven.4 euro voor een fles neertellen vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goeie, als je naar de colruyt of delhaize gaat vind je erg lekkere wijnen aan schappelijke prijzen, maar voor 4 euro is de kans toch reeel dat je afwaswater geschonken krijgt. Alle waar naar zijn geld, een stelregel die ook opgaat voor wijnenIn het delhaize assortiment zit bijvoorbeeld een chileense wijn 'Casillero Del Diablo', deze is daar te verkrijgen voor 6,99 euro. Prijs/kwaliteit is dit een toppertje.cheers, dj LeBart
Hey Robin, ik ken persoonlijk niet veel van wijn, maar wilde gewoon even reageren omdat mijn ventje en ik ook op 22/08/09 trouwen :-)Misschien kan je je vraag eens op een wijnforum ofzo stellen? In sommige warenhuizen hebben ze ook vaak een personeelslid dat veel afweet van wijnen.
Bedankt al voor de reacties.Iemand ervaring met deze wijn:Las Casas del Toqui - 2007 - ChiliSchijnt lekker wijntje te zijn.